تریپل دبل نیکولا جوکیچ وغلبه ناگتس بر پلیکانز

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در رقابت دیگری از ان بی ای، چهارشنبه شب دیداری بین تیم های نیواورلینز پلیکانز و دنور ناگتس به میزبانی پلیکانز انجام شد و دنور موفق شد با نتیجه 105-99 میزبان خود را مغلوب کند.

نیکولا جوکیچ در این بازی با 20 امتیاز، 13 ریباند و 10 پاس گل موفق به ثبت تریپل دبل شد. مالک بیزلی 22 امتیاز،  مونته موریس 20 امتیاز و پل میلساپ 13 امتیاز افزودند تا ناگتس به چهارمین برد متوالی خود دست یابد.

پلیکانز برای دومین بار از 6 بازیکن برتر خود 5 تا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و از میان آنان تنها جرو هالیدی در زمین حضور داشت. هالیدی 22 امتیاز، کنریچ ویلیامز 21 امتیاز، داریوس میلر 15 امتیاز و جلیل اوکافور 14 امتیاز برای این تیم کسب کردند؛ تیمی که 4 بازی از 5 بازی خود را باخته است.  

ناگتس در این بازی تیم برتر زمین بود و سلطه را در اختیار داشت. این تیم دوشنبه توانسته بود دیداری را که در آن 25 امتیاز از ممفیس عقب بود در نهایت ببرد و شگفتی خلق کند.

گری هریس با پرتاب های سه امتیازی پشت سر هم موجب برتری 86-75 ناگتس شد اما امتیازاتی که پلیکانز در ادامه به دست آورد نتیجه را به 88-86 تغییر داد.

پرتاب های سه امتیازی یان کلارک و هالیدی در 1.5 دقیقه پایانی نتیجه را 100-99 کرد اما جوکیچ به داد ناگتس رسید و بازی را به سود تیمش پایان داد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای