تساوی هیجان انگیز مونیخی ها در آمستردام

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، کواچ تساوی هیجان انگیز تیمش را مقابل آژاکس “خارق العاده” میخواند اما به یک تصمیم داور معترض است.
شب گذشته آمستردام یک رقابت هیجانی در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به خود دید که در آن تاگلیافیکو در دقیقه 95 گل تساوی را برای آژاکس به ثمر رساند.
کینگزلی کومان موفق شد تا در دقیقه 90 آن هم بعد از اینکه هر دو تیم ده نفره کار را ادامه می دادند، بایرن با پیش بیاندازد آنه هم با توجه به اینکه لواندوفسکی و تادیچ با دبل های خود بازی را به اینجا کشانده بودند.
در حالی که کواچ فکر می کرد قضاوت داوری عادلانه است با توجه پنالتی ها و کارت های قرمز اما در پایان او معتقد بود که گل آخر آژآکس به علت آفساید نباید پذیرفته می شد.
کواچ می گوید”کارت قرمز برای حریف با توجه به نحوه تکل او کاملا عدالانه بود و حتی کارت قرمز توماس هم از این قاعده پیروی می کند، او بازیکن حریف را ندید ولی شما باید حواس خود را در این مورد جمع کنید.هردو پنالتی و هر دو کارت قرمز صحیح بود،هردو.”
او ادامه می دهد”کار داور عالی بود به جز صحنه گل آخر.من داور نیستم ولی فکر می کنم آفسایدی در کار نبود.”
کواچ از عملکرد تیمش در این بازی راضی بود که بعد از دبل تادیچ توانستند بازی را به نفع خود بازگردانند.
“من فکر می کنم که امشب ما بخشی از یک فوتبال خارق العاده بودیم.هر دو تیم در سطح بالایی بازی کردند و شاهد پرس خوبی بودیم، ما به آژاکس موقعیت های زیادی برای ضد حمله ندادیم و برای همین است که ما کمی دفاعی بازی کردیم و خودمان یک یا دو ضد حمله در نیمه اول بیشتر نداشتیم.”
گل اول ما واقعا شایسته بود ولی ما با از دادن بسیار راحت توپ در جریان بازی گل خوردیم.”


مترجم ( علیرضا الیاسی )