تصمیم مهم نکونام در آستانه بازی حساس مقابل سپاهان

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  استقلال در مصاف با صنعت نفت و ملوان ۴ گل زد و گلی دریافت نکرد. این بدین معنی است که معدل گل زده استقلال در هر بازی تا به این جای کار ۲ گل زده است. این عملکرد موجب شده تا جواد نکونام قید جذب مهاجم خارجی نوک را بزند و اگر قرار به جذب بازیکن خارجی باشد، در پست وینگر و دفاع میانی بازیکنان جدید را به خدمت خواهد گرفت.

امیر ارسلان مطهری همانند دوره ریکاردو ساپینتو، تک مهاجم استقلال در نوک خط حمله است و در بازی با صنعت نفت و ملوان، آرمان رمضانی به عنوان مهره جایگزین به میدان آمد. قرار است پیش از بازی با سپاهان قرارداد آریا برزگر هم ثبت شود. در این صورت استقلال صاحب سه مهاجم می شود و به همین خاطر سرمربی تیم استقلال تصمیم گرفته است، مهاجم جدیدی را به ترکیب اضافه نکند و اگر قرار به جذب بازیکن خارجی باشد، نفرات جدید را در پست های وینگر و مدافع میانی جذب خواهند شد.

نکته جالب توجه اینجاست که گفته می شود استقلال به سقف مالی تعیین شده از سوی سازمان لیگ رسیده و حتی برای ثبت قرارداد آریا برزگر هم دچار مشکل شده است و مشخص نیست در چنین شرایطی چگونه به دنبال جذب بازیکنان جدید خارجی است!
انتهای پیام/