پور موسوی:شجاعانه مقابل سپاهان بازی کردیم

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید بازیکنانش همیشه در نیمه‌های دوم بدون ترس و شجاعانه بازی می‌کنند و از این بابت خوشحال است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه  سیدسیروس پورموسوی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: جا دارد به کمیته داوران خداقوت بگویم. قضاوت داور بسیار خوب بود. بارندگی از کیفیت بازی کاست اما هر دو تیم بازی زیبایی را ارائه دادند. ما یگ گل از حریف عقب بودیم اما در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم و توانستیم یک امتیاز را کسب کنیم و به چهار هفته آخر امیدوار شویم.

او ادامه داد: ما در نیمه اول دو سه موقعیت خوب گل داشتیم و یک توپ بسیار خوب را مدافع حریف از دروازه درآورد. در ادامه هم هر دو تیم موقعیت‌هایی خلق کردند و به نظرم در نهایت مساوی عادلانه بود. ما وقتی هفته گذشته با ملوان مساوی کردیم، گفتم باید این مسیر را ادامه دهیم. تا هفته سی‌ام در این کش و قوس‌های انتهای جدول خواهیم بود و تیمی که بتواند از نظر روانی شرایط را برای بازیکنان آن تیم بهتر کند، در لیگ می‌ماند.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان اضافه کرد: وقتی عقب می‌افتیم چیزی برای از دست دادن نداریم و مجبور هستیم تغییر تاکتیک دهیم تا گلزنی کنیم. بازیکنان من همیشه در نیمه دوم شجاعانه بازی می‌کنند و ناامید نمی‌شود. خوشحالم باور خوبی داریم و بدون ترس بازی می‌کنیم.