تعجب کمیته داوران اسپانیا از تصمیم جنجالی داور بازی والنسیا و مادرید

کمیته داوران فوتبال اسپانیا هنوز نتوانسته تصمیم عجیب و جنجالی خیل مانزانو را درک کند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ دیدار دو تیم والنسیا و رئال مادرید در حالی که با نتیجه 2-2 دنبال می‌شد، اما با قضاوت عجیب داور مسابقه، حالا تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای تاریخ لالیگا شده است. بازیکنان رئال مادرید در واپسین لحظات بازی با جود بلینگام به گل می‌رسند، اما خیل مانزانو، داور بازی در سوت خود به نشانه پایان بازی می‌دمد و زننده گل رئال مادرید را هم به دلیل اعتراض از زمین بازی اخراج می‌کنند. کمیته داوران فوتبال اسپانیا به هیچ‌وجه نتوانسته‌اند تصمیم مانزانو را درک کنند و برای آنها جای سوال است که چرا او باید گل رئال مادرید را رد کند!

در واقع تا قبل از گل جود بلینگام و دقیقه 98 بازی والنسیا و رئال مادرید، CTA بهترین نمره را برای قضاوت خیل مانزانو رد کرده بود اما به ناگهان با سوت او همه چیز تغییر می‌کند. خیل مانزانو یکی از بهترین داوران لالیگا محسوب می‌شد، اما حقیقت این است که تصمیم جنجالی او در تاریخ ثبت خواهد شد. آن سوت و سپس اخراج بلینگام و بازی که می‌رفت تا به یکی از بهترین قضاوت‌های کارنامه مانزانو تبدیل شود حالا به ادعای برخی منابع خبری اسپانیا می‌تواند حتی باعث محرومیت او شود.

کمیته داوران فوتبال اسپانیا (CTA) قرار بود به داور بازی والنسیا و رئال مادرید بهترین نمره ممکن را بدهد اما سوت جنجالی او همه چیز را عوض کرد و حتی برای آنها نیز چنان تصمیمی قابل درک نیست.

انتهای پیام/