تغییر رویکرد رسانه‌های ایتالیایی درخصوص استقلال و کشور ایران با تمجید استراماچونی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال استقلال بعد از روی کار آمدن استراماچونی این تصور را داشت که می تواند از همان ابتدا روزهای آرامی را تجربه کند و روزهای پرتنش با شفر آلمانی به پایان رسیده است.

استراماچونی در بدو ورود اما به دلیل اتفاقاتی که رخ داد حواشی را با خود آورد که شاید مقصر خود او نبود. بدقولی های مدیران و دیپورت شدن بازیکن مورد علاقه این مربی در فرودگاه امام خمینی باعث شد تا کاسه صبر استراماچونی لبریز شود. رسانه های ایتالیایی اما هر روز علیه استقلال و کشور ایران مطلب می زدند طوری که انگار استراماچونی در ایران و استقلال زندانی شده و هیچ راه فراری ندارد. انتشار اخبار خلاف واقع و یا بهتر بگوییم همراه با اضافه کردن پیاز داغ باعث شده بود تا بسیاری نسبت به رسانه های ایتالیایی موضع خوبی نداشته باشند.

روز گذشته اما استراماچونی گفت و گویی با یک رسانه ایتالیایی داشته که درمورد مردم و کشور ایران و هواداران استقلال به نیکی یاد کرده است:« برداشت من از زندگی شخصی که از سه ماه حضور در ایران تجربه کردم، کاملاً متفاوت از چیزی است که در خارج به تصویر کشیده می‌شود. تهران شهر خیلی زیبایی است. خانواده‌ام هم که در ابتدا نسبت به ماندن در ایران شک داشتند، در نهایت تصمیم به ماندن گرفتند و جو موجود در آنجا تأثیر مثبتی روی آنها گذاشت. »

خبرنگار: سپهر خرمی