تلاش بی نتیجه آقای مدیر برای تصاحب منزل پادوانی؛ خانه در اختیار جباروف قرار می‌گیرد


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سرور جباروف طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها به توافق نهایی با مسوولان استقلال برای بازگشت به این تیم رسیده است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن ازبکستانی نهایتا تا دو هفته آینده به تهران می‌آید تا ضمن عقدقرارداد در تمرینات آماده‌سازی آبی پوشان برای نیم فصل دوم شرکت کند.

به گزارش لحظه،‌ اتفاق جالب درباره حضور دوباره جباروف در استقلال این است که مسوولان باشگاه برای اقامت او در تهران باید خانه‌ای را در اختیارش قرار بدهند و با هماهنگی‌های صورت گرفته‌، جباروف در خانه مبله‌ای که تا چند هفته قبل در اختیار لئوناردو پادوانی قرار داشت،‌ ساکن خواهد شد. این خانه که در رهن باشگاه استقلال است چند سالی به پادوانی تعلق داشت اما بعد ازاینکه این مدافع برزیلی ایران را ترک کرد،‌ خالی شد و حالا طبق تصمیم مدیران باشگاه جباروف و خانواده‌اش می توانند به آنجا بروند.

حاشیه جالب توجه درباره این خانه هم این است که اخیرا یکی از مسوولان اجرایی باشگاه درخواست داده بود که واحد آپارتمانی مورد نظر دراختیار او قرار بگیرد که با ورود مدیران وزارت ورزش این قضیه منتفی شد و آقای مسوول تنها تا روزی که جباروف وارد ایران شود اجازه سکونت در این خانه را دارد.