تمجید اسطوره مشهور فوتبال ایتالیا از مهدی طارمی

اسطوره باشگاه اینتر به شکل ویژه از مهدی طارمی تمجید کرد و آینده‌ای روشن برای او متصور شد.

به گزارش گروه ورزش سایت لحظه,الساندرو آلتوبلی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر (1977 تا 1988) از بازی مهدی طارمی برابر ستاره سرخ به وجد آمده و مدعی شد که خرید جدید اینتر، همه ویژگی‌های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ و تاریخسازی در این باشگاه را دارد.

طارمی بهترین بازیکن زمین برابر ستاره سرخ بود. او یک گل زد و دو پاس گل داد و در میان نامزدهای بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان نیز قرار گرفته است. آلتوبلی در مورد طارمی به توتواسپورت گفت: «طارمی همه ویژگی‌های لازم را دارد که بتواند یک بازیکن بزرگ در تاریخ اینتر باشد. ما در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که خوب ضربه سر می‌زند، دریبلینگ خوبی دارد و مهمتر اینکه، بازیکنی فداکار است. همان‌طور که در آخرین بازی لیگ قهرمانان اروپا دیدیم، او گل زد و دو پاس عالی برای هم‌تیمی‌هایش داد. طارمی گل چهارم را از طریق پنالتی به ثمر رساند و فکر می‌کنم در اینتر به درستی به او اعتماد کرده‌اند.»

مهاجم سابق اینتر همچنین به شوخی گفت: «من هم می‌توانستم گل آرناتوویچ را بزنم. او فقط باید به آن ضربه بزند.»

طارمی در چهار فصل حضورش در پورتو مورد توجه قرار گرفت، اما آلتوبلی به یاد می‌آورد که زودتر از آن زمان متوجه ویژگی‌های او شده بود.

او افزود: «همه او را پس از تجربه‌اش در پورتو کشف کردند، اما من قبلا بازی او را در قطر و در الغرافه تماشا کرده بودم. زمانی که او در آنجا بازی کرد، نمی‌دانستم که آیا او برای یک باشگاه بزرگ آماده است یا خیر، اما می‌توانم