تمجید مورینیو از پدر و مادر گلزن تیمش

سرمربی پرتغالی رم می گوید والدین ادو گلزن تیمش مستحق تعریف و تمجید هستند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  و به نقل از فوتبال ایتالیا، آاس رم و بایرلورکوزن  در المپیکو برابر هم قرار گرفتند که این بازی با پیروزی ۱ بر صفر رم به پایان رسید. اداردو بوو در دقیقه ۶۳ برای رم گلزنی کرد تا این تیم پیروز میدان باشد.

ژوزه مورینیو بعد از این دیدار گفت: همه اینها به خاطر بچه هاست. آنها ذهنیت برد،  همدلی با هواداران و احساس مسئولیت دارند و تمام تلاش خود را میکنند تا هواداران را خوشحال کنند. امروز از تریگوریا به استادیوم رفتیم و دیدیم که هواداران چقدر شور و شوق دارند.

پیش از بازی صدها هوادار در اطراف ورزشگاه المپیکو جمع شدند تا از اتوبوس تیم استقبال کنند.

سرمربی رم در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: بازی آسانی نبود، از نظر فکری بازی بسیار سختی داشتیم. بازی برابر بایرلورکوزن یعنی باید ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشید بچه‌ها برای بردن این دیدار خیلی خوب کار کردند.

بوو  بازیکن ۲۱ ساله تیم جوانان رم است که اولین گل اروپایی خود را به ثمر رساند و به دلیل بحران شدید مصدومیت  در این دیدار به کار گرفته شد.

مورینیو با اشاره به درخشش این بازیکن جوان گفت: والدین اداردو مستحق تعریف و تمجید هستند، نه من. او بسیار مودب، باهوش و حرفه ای است که انگار ۳۰ سال دارد . فصل گذشته او ۵ دقیقه مانده به پایان بازی ها به زمین می آمد، امسال ۳۰ دقیقه مانده به پایان و  کنترل احساس خود را در مسابقه بهبود بخشیده است. این وظیفه من است که به بازیکنان کمک کنم تا رشد کنند. اگر بازیکنی در این سن بخواهد پیشرفت کند باید خانواده فوق العاده ای نیز کنار خود داشته باشد.

پائولو دیبالا و جینی وینالدوم در دقایق پایانی وارد زمین شدند چرا که آمادگی لازم برای شروع مسابقه را نداشتند.

او در پایان افزود: برای من به میدان فرستادن این بازیکنان که تازه از بند مصدومیت رها شده اند سخت است.  ترس از صدمه دیدن  واقعا خیلی سخت بود. خوشبختانه، آنها چند دقیقه بازی کردند. نمی دانم آنها هفته بعد در دیدار برگشت می توانند به صورت کامل برای ما به میدان بروند یا خیر.

انتهای پیام/