تمجید پیشکسوت باشگاه استقلال از خودش!

مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در مورد مربیگری خودش در شریاط فعلی ادعای عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،مهدی پا شازاده بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و و یکی از مربیان جوان فوتبال در مورد وضعیت مربیگری خودش گفت: آدم باید برای حرفش ارزش قائل شود و وقتی حرفی گفته می‌شود، عملی شود، وقتی عملی نمی‌شود و دروغگویی می‌بینم و یا در مورد وضعیت بازیکن حرف راست را نمی‌گویند باید با دست خالی چه کاری انجام بدهم؟ آن زمان بحث آبروی من در میان است.

وی ادامه داد:رزومه‌ام مشخص است، من با این رزومه که شش تیم را بالا آورده‌ام در هر کشور اروپایی بودم بهترین تیم‌ها را به من می‌دادند. چون رابطه ندارم و از دروغ متنفرم اما وضعیت اینطور است. من هم از عوض کردن تیم رضایت ندارم و دوست دارم مثل هر سرمربی دیگر در یک تیم برای چند فصل باشیم و برنامه‌ها را پیش ببریم.

پاشازاده افزود:اگر کار بد باشد مشخص است ولی یک بازیکن ماشین سازی گفته بود با سرمربیان بزرگی کار کرده ولی وقتی من آنجا فقط برای چند هفته حضور داشتم، نکات زیادی را یاد گرفته است. این برای من اهمیت دارم و اینکه چند نفر دیگر چه بگویند و چه بنویسند اهمیتی ندارد؛ درک و شعور یکسری همین اندازه است و اهمیتی ندارد چون روی کار خودم تمرکز دارم.

بیشتر بخوانید:
شیث رضایی : پرسپولیس در دربی با گل وحید امیری برنده می شود
شیث رضایی : بسم الله ما آمده ایم
شیث رضایی: آقای کمالوند! جلوی من می‌توانی بگویی پرسپولیسی نیستی؟

انتهای پیام/