تنش بین خطیر و شفر بالا گرفت/انتشار چت خصوصی به بهانه اتهام دلالی سرمربی آلمانی

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ ظاهرا قرار نیست موضوع برکناری شفر با استقلال با تعامل به پایان برسد. به فاصله 5 هفته تا پایان لیگ برتر، وینفرد شفر از سمت خود برکنار شد اما مدیرعامل استقلال اعلام کرد که فعالیت این مربی با استقلال به حالت تعلیق درامده است؛ استفاده از واژه ی تعلیق به این خاطر بود که شفر نتواند به دلیل « اخراج» از استقلال به فیفا شکایت کند اما حالا با قرارداد احتمالی استراماچونی با این تیم، شفر به راحتی می تواند برای غرامت و طلب قرارداد سال بعد از استقلال شکایت کند.

موضوع شفر و استقلال اما به همین جا ختم نمی شود، بعد از درگیری لفظی خطیر و شفر در فضای مجازی، خطیر به این مربی آلمانی اتهام دلالی بازیکن زد که واکنش شدید شفر همراه شد:« واقعا شوکه شدم، اما از دروغ آشکاری که امروز شنیدم متعجب نیستم؛ پیش از این هم بیانیه‌ای دادم و در مورد بی‌احترامی‌ای که ماه گذشته به من شده بود، صحبت کردم. در ۵۰ سال گذشته که در فوتبال حضور دارم، هرگز چنین صحبت‌ها و اتفاقاتی ندیده بودم، اما حالا از راه قانونی با این توهین و افتراها مقابله خواهم کرد؛ این موضوع برای همه کسانی که در این ماجرا دخیل هستند، شرم‌آور است؛ برای استقلال، هواداران و برای همه؛ ناراحت هستم که موضوع به این نقطه رسیده است».

خطیر اما شب گذشته چت خصوصی خود و سرمربی سابق استقلال را منتشر کرد که شفر در 2 پیام از خطیر درخواست کرده که مبلغ 400 هزار یورو + 20 هزار یورو برای گرو در نظر بگیرند و خیلی زود این بازیکن را جذب کنند تا در مسابقه با تراکتورسازی حاضر شود.

خطیر با انتشار چت خصوصی البته مرتکب جرم بزرگی شده که در صورت شکایت شفر می تواند تا 74 ضربه شلاق و 2 سال حبس برای معاون مدیرعامل استقلال داشته باشد اما هدف او از انتشار این چت این بود که اعلام کند سرمربی استقلال در جذب بازیکن و مبلغ قرارداد دخالت داشته است.

باید منتظر واکنش طوفانی شفر در این باره بود.

خبرنگار: سپهر خرمی