تهران؛ فراتر از استانداردها

یوردان ژچف رئیس کمیته کنترل مسابقات نوجوانان جهان امکانات و شرایط فراهم شده از سوی ایران را فراتر از استاندارها دانست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه معارفه رئیس کمیته کنترل و ناظر فنی هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان امروز در جلسه ای به ریاست دکتر داورزنی در محل فدراسیون برگزار شد.

در این نشست یوردان ژچف رئیس کمیته کنترل از بلغارستان و ایگور دولینچک ناظر فنی از اسلوونی به مسئولان کمیته‌ برگزاری معرفی شدند.

دکتر داورزنی در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از کمیته برگزاری مسابقات گفت: عزم خود را جزم کرده ایم به فدراسیون جهانی والیبال برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات کمک کنیم و در راستای اهداف FIVB  که توسعه والیبال در رده های پایه است قدم برداریم.

در ادامه ژچف با تشکر از دکتر داورزنی و کمیته برگزاری اظهار داشت: همه امکانات فراهم است و حتی بالاتر از استاندارهاست. به جرات می گویم میزبانی در این رده بسیار سخت است به ویژه آن که مسابقات نوجوانان برای کشورها مهم است. باید تلاش کنیم کمترین اشتباه را داشته باشیم و قوانین وضع شده را به صورت کامل اجرا کنیم.

در پایان جلسه نیز هر یک از اعضا به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه مربوطه خود و روند انجام فعالیت‌ها را برای داورزنی شرح دادند.

بیشتر بخوانید:
زمان ورود تیم‌ها به ایران برای والیبال قهرمانی نوجوانان جهان مشخص شد
برنامه مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد
عطایی: در والیبال دنیا نتیجه گیری در رده های پایه الویت ندارد

انتهای پیام /