توافق با اسپانسر 50 میلیاردی جدید برای تیم‌های ملی؛ امضای قرارداد در گرو مجوز نهادهای نظارتی

به احتمال بسیار زیاد در روزهای آینده باید منتظر اعلام خبر قرارداد اسپانسرینگ جدید تیم ملی باید از سوی فدراسیون فوتبال باشیم. قراردادی که گفته می‌شود به وسیله آن فدراسیون می‌تواند سالانه درآمدی نزدیک به 50 میلیارد تومان در یک سال برای تیم‌های ملی داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، چند ماه قبل به دنبال اختلافاتی که در اجرای قرارداد با شرکت فناپ اسپانسر قبلی فدراسیون به وجود آمد‌، طرفین با پیدا کردن راه‌ های قانونی تصمیم به اقاله قرارداد گرفتند و با حکم دادگاه قرارداد  ترکمانچای منعقد شده فسخ شد. مسوولان فدراسیون بلافاصله بعد از این اتفاق از آنجایی که تیم ملی باید خودش را آماده حضور در جام ملت‌های آسیا می‌ کرد،‌ مذاکره با شرکت‌هایی که برای اسپانسرینگ تیم‌های ملی اعلام آمادگی کرده بودند آغاز شد.

حالا از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که مدیران حقوقی و سازمان اقتصادی بعد از بررسی پیشنهادات مختلف،‌ با یک موسسه مشهور که هنوز نام آن اعلام نشده برای عقد قرارداد به توافق رسیده‌اند و همه چیز برای طب شدن مراحل مربوط به امضای قرارداد آماده است. البته گزارش این توافق هم به وزارت ورزش و جوانان ارائه شده و پس از تایید احتمالی مراجع نظارتی و استعلام‌هایی که صورت خواهد گرفت‌، خبررسمی آن اعلام در روزهای آینده اعلام خواهد شد.