توصیه ریوالدو به فیرمینو

ستاره پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل به فیرمینو قبل از انتخاب آبی اناری‌ها توصیه‌ای داشت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، فیرمینو هشتمین فصل حضورش در لیورپول را پشت سر می‌گذارد. این بازیکن برزیلی علاقه‌ای به تمدید قرارداد با قرمزپوشان آنفیلد ندارد.

فیرمینو در بیش‌تر بازی‌های فصل جاری نیمکت نشین بوده است و همین باعث شده تا علاقه‌ای برای ماندن در لیورپول نداشته باشد و البته باشگاه هم به دنبال تمدید قرارداد او نباشد.

از بارسلونا به عنوان مشتری جدی این مهاجم برزیلی سخن به میان می‌آید و حتی بعضی از رسانه‌های نزدیک به آبی اناری‌ها هم نوشتند که او با تیم به توافق نهایی رسیده است.

ریوالدو درباره انتقال فیرمینو به بارسلونا گفت: فیرمینو باید راهی تیمی شود که به او برای حضور در ترکیب اصلی تضمین دهد. من هم خبرهای درباره انتقال فیرمینو به بارسلونا شنیده‌ام اما به او توصیه می‌کنم که قبل از رفتن به این تیم با ژاوی صحبت کند.

او ادامه داد: به نظرم فیرمینو هم مانند دیگر بازیکنان برزیلی به رویای بازی در بارسلونا خواهد رسید اما او قبل از این تصمیم باید نقش خود را در تیم بداند. ژاوی دوست دارد تیمش را با یک مهاجم به میدان بفرستد و او لواندوفسکی است. به نظرم فیرمینو در بارسلونا نیمکت نشین خواهد شد. او چرا لیورپول را ترک می‌کند؟ مگر به این خاطر نیست که زیاد بازی به او نمی‌رسد؟ فیرمینو در بارسلونا هم به احتمال خیلی زیاد نیمکت‌نشین لواندوفسکی خواهد بود.

ریوالدو در پایان گفت: بازی کردن در بارسلونا یک رویاست اما فیرمینو در سال‌های پایانی فوتبال خود است و باید راهی تیمی شود که دقایق بیش‌تری فرصت بازی به او برسد. فیرمینو اگر قرار است که راهی بارسلونا شود باید قبل از این انتقال با ژاوی صحبت کند تا نقش او در تیم مشخص شود و حداقل تضمین بازی کردن به او داده شود.

انتهای پیام/