توضیحات خزانه دار فدراسیون

خزانه دار فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  شبکه لحظه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی سلیمانی عنوان کرد: با توجه به اینکه منابع درآمدی فدراسیون با نبود حق پخش، تنها قرارداد اسپانسری و تبلیغات محیطی است و فدراسیون در حال حاضر با شرکت فناپ که یکی از شرکت های زیرمجموعه بانک پاسارگاد قرارداد دارد که متاسفانه این شرکت به تعهدات حود عمل نکرده و این موضوع باعث اختلاف در روند آماده سازی تیم های ملی شده است. به گونه ای که فدراسیون مجبور به لغو  مسابقات تدارکاتی و اردوهای داخلی و برون مرزی خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: لذا با توجه به زمان باقیمانده تا شروع جام ملت های  2019 – امارات در صورت عدم تامین اعتبار لازم شرایط آماده سازی بخصوص نسبت به وضعیت رقبای حاضر در جام ملتها بسیار متفاوت و سخت تر خواهد بود.فراموش نکنیم همین شرایط سخت برای تیم های ملی فوتبال، فوتبال ساحلی و بانوان نیز وجود دارد.
سلیمانی افزود: در صورتی که بخواهیم انتظارات مردم و مسئولین را برآورده کنیم علی الخصوص قهرمانی و کسب نتیجه قابل قبول در آسیا باید مشکلات مالی چه از طریق فیفا و چه از طریق بانک مرکزی و غیره مرتفع شود.
خزانه دار فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال تاکنون موفق به انتقال درآمدهای خود از فیفا  نگردیده است و هیچگونه کمکی از نهادی دیگر بابت تیم ملی نداشته است. امیدواریم بتوانیم حداقل ارز مورد نیاز خود را به قیمت مصوب از دولت دریافت کنیم.