توضیحات سهیل مهدی درباره کفش طلای دیاباته و حضور تماشاگران در ورزشگاه ها

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: باید سعی کنیم حوادثی که فصل گذشته داشتیم در این فصل به حداقل برسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت: وقتی قرار است 4 یا 5 روز یکبار بازی کنیم مسابقات در آخر هفته برگزار نمی‌شوند. شاید به صورت تصادفی این اتفاق بیفتد اما در هفته دو بازی برگزار می‌شود. پس قاعدتا یک بازی خارج از هفته برگزار نمی‌شود. سعی می‌کنیم با هماهنگی عوامل مختلف مسابقات را در بهترین ساعات برگزار کنیم تا هوادارانی که روی سکوها نیستند از منزل بتوانند مسابقات را تماشا کنند.

وی در مورد اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: با پالس‌های معاون وزیر بهداشت خیلی خوشحال و امیدوار هستیم. حمایت‌های زیادی هم از طرف وزارت ورزش انجام می‌شود و همچنین فدراسیون فوتبال هم مدیریت خوبی برای تیم‌های ملی انجام می‌دهد. اجازه بدهید اول فرصت تیم ملی محقق شود و بتوانیم در بعد بین‌المللی میزبانی را محقق کنیم. حتماً‌ سعی می‌کنیم همان الگو را در سطح باشگاه‌ها و مسابقات داخلی اجرا کنیم.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه با توجه به فشردگی مسابقات داخلی و خارجی آیا زمانبندی پایان فصل هم مشخص شده گفت: باید سعی کنیم حوادثی که فصل گذشته داشتیم در این فصل به حداقل برسد. خیلی از موارد دست ما نبود و بنابر شرایط کرونا و مسائلی از این قبیل بود. خوشبختانه روند واکسیناسیون به سمتی رفت که این نوید را به ما می‌دهد می‌توانیم روزهای خوبی را داشته باشیم و ریسک‌مان به خاطر کرونا کمتر شود. نیم‌فصل اول را با فشردگی مشخصی جلو می‌بریم. وقتی تیم‌ها وارد مسابقات شدند بحث حضور تماشاگران و واکسیناسیون و … نگرانی نداریم. استادیوم‌ها آماده هستند. نتایج نیم‌فصل اول کمک می‌کند که نیم‌فصل دوم را با چه شرایطی می‌توانیم به پایان برسانیم. امیدوارم به صورتی باشد با حداقل تأخیر و فشار مسابقات را تمام کنیم.

مهدی در مورد ماجرای کفش طلای شیخ دیاباته گفت: این مسأله را روابط عمومی سازمان لیگ باید صحبت کند چون مربوط به جشن برترین‌ها است که به واسطه کرونا دچار تأخیر شد ان‌شاءالله اگر برگزار شود حتما تقدیم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:
سهیل مهدی : 2-3 ورزشگاه از لیست فصل جدید فوتبال خارج شدند
سهیل مهدی: برگزاری سوپرجام قطعی است
سهیل مهدی: همه تیم‌ها موظفند ۲ ورزشگاه را برای بازی‌های خود معرفی کنند
سهیل مهدی: سه ورزشگاه داوطلب نصب VAR‌ هستند

انتهای پیام/