توضیحات شرکت توسعه در خصوص خبر بازداشت یک مدیر؛ یک همایش خانوادگی مشکل‌ساز شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، خبر بازداشت یکی از مدیران مجموعه های ورزشی کشور که صبح امروز منتشرشد که در همین زمینه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور توضیحاتی در این زمینه ارائه نمود که به شرح زیر است:  

همایش دوی همگانی و خانوادگی در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه به همت سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۲۲ در ورزشگاه آزادی برگزار شد. مسئولیت برگزاری این مراسم با این دو نهاد بوده و از آنجایی که مجموعه ورزشی آزادی یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی ورزشی در کشور می باشد و همیشه در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، میزبان اهالی ورزش بوده، بدون هیچگونه دخل و تصرفی در اجرای مراسم، محل برگزاری را در اختیار برگزارکنندگان قرار داد.

این همایش با استقبال چند هزار نفری ورزشکاران و خانواده های آنها نیز مواجه شد ولی در این بین متاسفانه پوشش نامناسب تعداد محدودی از ورزشکاران، باعث رنجش خاطر ما و اهالی ورزش گردید. به همین دلیل مدیر مجموعه ورزشی انقلاب و سرپرست سابق مجموعه ورزشی آزادی روز گذشته به دادسرای ارشاد احضار و توضیحات لازم را در این خصوص ارائه نمود. وی هم اکنون در محل فعالیت خود در دفتر مدیریت مجموعه انقلاب حاضر می باشد.

منبع: فارس