توضیحات قلعه‌نویی درباره لیست جدید تیم ملی

حتی لژیونرها نیز از لیگ ما لژیونر شده‌اند. این توجه را ما و عنایتی داشته باشیم که به لیگ بها دهیم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئن هستیم فوتبال ما نیروی انسانی خوبی دارد. از نظر استعداد، هوش، توانایی، فنی، تکنیک و … نیروهای خوبی داریم. این نیروها از لیگ ما رشد می‌کنند. حتی لژیونرها نیز از لیگ ما لژیونر شده‌اند. این توجه را ما و عنایتی داشته باشیم که به لیگ بها دهیم.

وظیفه ما این است که به استعدادها توجه کنیم. خودم اینگونه هستم که بازیکنی در لیگ بوده و شرایط یکسانی داشته باشد به او توجه می‌کنم. پیراهن بزرگ تیم ملی را می‌گذارم و هر کسی لیاقت داشته باشد به او توجه می‌کنیم.

برای لیست کار جدیدی کرده‌ایم. لیگ‌های مختلف از قطر، امارات و اروپا با زمان‌های مختلف تعطیل شد. کار جدیدی کردیم، مثلاً لیگی تعطیل شده است، بازیکن را نمی‌توانستیم رها کنیم. صبح‌ها او را به پک می‌آوردیم تا زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین کند.

استقلال و پرسپولیس به فینال جام حذفی رفتند و پس از یک فصل طولانی نیاز بود بازیکنان ریکاوری ذهنی شوند. بازیکنی که لیاقت داشته باشد، در لیست نهایی برای مسابقات کافا قرار می‌گیرد. در مینی کمپ‌ها بهای بیشتری می‌دهیم و شاید بازیکنانی را اضافه کنیم. در مسابقات کافا فقط 23 بازیکن حضور خواهند داشت.