تکذیب یک شایعه؛ «پسر برانکو» پرسپولیسی نمی‌شود!


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، نیم فصل اول لیگ برتر فرا رسید و شایعات نقل و انتقالاتی بسیار داغ است. از حضور دوباره بازیکنان سابق پرسپولیس در این تیم تا بازگشت چباروف به استقلال. همه این اخبار بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران را داغ کرده است. بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس اما با واکنش بسیار منفی هواداران این تیم مواجه شده است و ابراز پشیمانی این بازیکن هم ظاهرا راهی از پیش نخواهد برد.

فرشاد احمدزاده که هفته قبل در مصاحبه خود، از پشیمانی گفته بود و اینکه نباید ابتدای فصل از پرسپولیس جدا می‌شد، باز هم جایی در تفکرات برانکو ندارد. او با این مصاحبه سعی داشت به نوعی عذرخواهی کند اما پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ با توجه به بازیکنانی که در پست احمدزاده حضور دارند، هرگز با بازگشت او موافقت نخواهند کرد.

احمدزاده پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرده، چون در پست او بازیکنان قابلی نظیر احمد نوراللهی، امید عالیشاه، آدام همتی، سیامک نعمتی و حتی بشار رسن و مهدی ترابی حضور دارند و همین باعث شده تا او مثل قبل مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار نگیرد.

احمدزاده البته رابطه مناسبی با مدیر باشگاه اسلاسک دارد و شاید همین مسئله باعث شود در لهستان بماند و همچنان به فوتبال خود در اروپا ادامه بدهد. اتفاقی که با توجه به غیبت او در لیست خرید پرسپولیس، شاید رخ بدهد و احمدزاده یک نیم‌فصل دیگر را در اسلاسک بماند. باشگاهی که شاید سرمربی خود را اخراج کند و کابوس هافبک سابق پرسپولیس به پایان برسد.