تکلیف تیم والیبال شهرداری تبریز فردا مشخص می‌شود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم شهرداری تبریز  شروع خوبی در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال نداشت اما در پایان مسابقات موفق شد بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد و حتی تیم پیکان را در تهران شکست دهد. حال با پایان نیم فصل نخست خبرهای خوبی از تیم تبریزی به گوش نمی‌رسد و برخی از بازیکنان شاخص تیم مانند امیر حسینی و مصطفی شریفات تصمیم به ترک تیم گرفته اند و ممکن است تیم در ادامه راه منحل شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز درباره نتایج کسب شده تیم در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: با توجه به وضعیت باشگاه و اینکه تصمیم برای تیم داری در رقابت‌ها دیر گرفته شد شروع خوبی در ابتدای نیم فصل نداشتیم. با توجه به بودجه‌ای  که داشتیم اقدام به جذب برخی از بازیکننان کردیم. شروع خوبی نداشتیم اما در پایان فصل با توجه به تمریناتی که برگزار کردیم و هماهنگی که کسب کردیم موفق شدیم بازی های خوبی ارائه دهیم.

عادل بناکار در ادامه درباره جدایی برخی از بازیکنان از تیم گفت: متاسفانه با توجه به قانون فدراسیون والیبال مبنی بر عدم پرداخت ۵۵ درصد مبلغ قرار داد بازیکنان پیش از نیم فصل دوم، آنها می توانند قرارداد را فسخ و به تیم دیگری بروند به همین دلیل به مشکل خورده‌ایم. تیم ما پرداختی نداشته است و به همین دلیل برخی از بازیکنان قصد جدایی دارند. فردا جلسه ای تشکیل و در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه جدایی دو تن از بازیکنان از جمله شریفات و امیر حسینی قطی شده است یا خیر ؟ گفت: همه چیز به جلسه فردا بستگی دارد. باید جلسه برگزار و ببینیم تصمیم باشگاه برای ادامه راه چیست. باید عکس العمل باشگاه را ببینیم.

بناکار در ادامه تاکید کرد: اگر بازیکنان را از دست دهیم شرایط سخت خواهد شد، خودم نیز در سر دوراهی قرار گرفته ام. نگرانی ام بابت برخی از بازیکنان بومی است که تلاش بسیاری در تمرینات تیم کرده اند. به هر حال بازیکنان شناخته شده به تیم های دیگر ملحق می شوند اما پیدا کردن تیم برای بازیکنان بومی کار سختی است و زحمات این بازیکنان هیچ می شود. اگر من در تیم نباشم و تیم نیز منحل شود این بازیکنان بومی چه کنند؟

سرمربی تیم شهرداری تبریز در پاسخ به این سوال که آیا قصد ترک تیم را دارد یا خیر ؟ گفت: احتمال منحل شدن تیم را ضعیف می دانم، فعلا در تیم حضور دارم و تصمیم نهایی را فردا بعد از جلسه باشگاه خواهم گرفت.

منبع: مهر