تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان امروز یکشنبه ۲۶ اسفند ساعت ۱۰ صبح در هتل المپیک ورزشگاه آزادی به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد و مهران تیشه گران با کسب ۲۵ رای از ۴۲ رای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. کرم الله علیمرادی هم ۱۷ رای داشت.

در این مجمع شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و محمد شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها حضور داشتند. این اولین حضور شهنازی در مجمع پس از غیبت در انتخابات چند فدراسیون بود.

همچنین از ۴ کاندیدای حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان کاظم نظم ده غایب بود و انتخابات با حضور ۳ کاندیدا مسعود فراهانی طجر، مهران تیشه گران و کرم الله علی مرادی برگزار شد که فراهانی به نفع تیشه گران کنار کشید.

تیشه گران در حالی در این انتخابات بر علیمرادی پیروز شد که قبل از برگزاری مجمع انتخابات حدود ۲۰ نفر از طرفداران منتسب به علیمرادی در اقدامی عجیب و بی سابقه با در دست داشتن پلاکاردهایی در جلوی درب هتل المپیک مخالفت خود را با ریاست مهران تیشه گران اعلام کردند و به طرفداری از علیمرادی پرداختند.

پیش از این ۸ کاندیدا برای شرکت در انتخابات فدراسیون ناشنوایان ثبت نام کرده بودند که عارف سعیدی (فیزیوتراپیست) به دلیل نداشتن سوابق کافی مدیریتی، صلاحیت وی در کمیسیون تطبیق صلاحیت‌ها مورد تأیید قرار نگرفت و همچنین رمضانعلی دولو (سرپرست فدراسیون هندبال)، افشین داوری (سرپرست فدراسیون والیبال) و سعید کاظمی (پزشک) از شرکت در انتخابات انصراف داده بودند.
بنابراین کرم‌الله علیمرادی (رئیس پیشین فدراسیون ناشنوایان)، مهران تیشه‌گران (دبیر فدراسیون ناشنوایان) و مسعود فراهانی طجر (کارشناس وزارت ورزش و جوانان) ۳ کاندیدایی بودند که در انتخابات ریاست فدراسیون ناشنوایان به رقابت پرداختند که فراهانی هم به نفع تیشه گران کنار کشید.

پیش از این سید مصطفی کریمی که ریاست فدراسیون ناشنوایان را برعهده داشت به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشستگان استعفای خود را اعلام کرد و پس از آن حسن سلگی با حکم وزیر ورزش سرپرستی این فدراسیون را برعهده داشت.

منبع: ایسنا