تیم جوان ما قابلیت درخشش در مسابقات آسیایی را دارد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، «خسرو قمری» رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ضمن ابراز امیدواری برای رکاب زنان اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان اظهار داشت: در بخش جاده، بارندگی های اخیر مشکلاتی را برای تیم به وجود آورد اما مجموعه جوانی که عازم این رقابت ها کرده ایم این قابلیت را دارند تا امتیازهای لازم برای کسب سهمیه المپیک را به دست آورند.
قمری در ادامه افزود: علاوه بر مسابقات پیش رو در تاشکند، 2 تن دیگر از رکاب زنان ایران شامل «ناصر شهبازی» و «پرویز مردانی» چهارشنبه هفته جاری برای حضور در مسابقات بین المللی هندوستان راهی دهلی خواهند شد.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: همچنین «فرانک پرتو آذر» در رقابت های بین المللی کوهستان در کشور اسلوونی موفق شد تا رتبه ششم را کسب کرده و اتفاقی نادر را رقم بزند و امیدهای ایران را برای کسب سهمیه افزایش دهد.
پرتو آذر چند روز پیش برای برگزاری اردویی 2 ماهه راهی اروپا شد و در تور خود در مسابقات کشورهای آلمان، اسلوونی، بلژیک ایتالیا حضور پیدا خواهد کرد.
قمری در رابطه با پیوستن «فراز شکری» به تیم جاینت ایتالیا تاکید کرد: شکری یکی از شانس های ما برای کسب سهمیه المپیک محسوب می شود و لژیونر شدن وی برای ما غرور آفرین است؛ علاوه بر این او قرار است فردا (سه شنبه) در رویدادی با حضور یک هزار و دویست ورزشکار از سراسر دنیا شرکت کند.
رئیس فدراسیون با اشاره به اجلاس آسیایی ازبکستان تاکید کرد: در صورتی که بتوانیم در این اجلاس که با حضور فدراسیون های عضو برگزار می شود، حضور خوبی داشته باشیم می توانیم امیدوار باشیم تا امتیاز میزبانی از رقابت های بخش تریال را به دست آوریم؛ علاوه بر این در مرداد ماه سال جاری نیز رقابت های بین المللی با عنوان «بام ایران» را نیز به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد و این رقابت ها نیز می تواند تاثیر مثبتی در راستای کسب میزبانی تریال داشته باشد.

منبع: ایرنا