تیم لبرون در دیدار آل استار 2019 از تیم یانیس عبور کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، یکشنبه شب دیدار آل استار 2019 بین تیم لبرون و تیم یانیس در اسپکتروم سنتر شهر شارلوت کارولینای شمالی برگزار شد و این رقابت مهم با نتیجه 164-178 به سود تیم لبرون پایان یافت.

یانیس آنته توکومپو 38 امتیاز و 11 ریباند گرفت که 20 امتیاز آن در نیمه اول به دست آمد. در هفت دقیقه نخست او 16 امتیاز کسب کرد و پاس تعدادی از پرتاب های سه امتیازی را نیز به هم تیمی هایش از جمله کریس میدلتون داد. اما با وجود این تیم او نتوانست برنده آل استار شود.

این دیدار بیشتر به مسابقه پرتاب های سه امتیازی شبیه بود. در نیمه اول 81 شوت سه امتیازی برای دو تیم ثبت شد که 29 شوت آن موفقیت آمیز بود. در مجموع 168 امتیاز این دیدار از پرتاب های سه امتیازی دو تیم به دست آمد.   

در کوارتر اول تیم یانیس بازی را در اختیار گرفت و نتیجه را 53-37 کرد. تیم یانیس نیمه اول را با نتیجه 82-95 برد. اما نیمه سوم نیمه سلطه تیم لبرون بود. تیم لبرون نه تنها توانست فاصله 20 امتیازی را از بین ببرد بلکه موفق شد کوارتر را 36-50 از آنِ خود کند و در کوارتر چهارم نیز همچنان با حفظ برتری، حریف را مغلوب سازد. تیم لبرون از 90 پرتاب سه امتیازی 35 شوت را وارد حلقه کرد.

دیرک ورنر نویتسکی و دواین وید نیز به عنوان بازیکنان افتخاری آل استار در این دیدار حضور یافتند  و نویتسکی دو پرتاب سه امتیازی را در کوارتر نخست به ثمر رساند. در پایان مسابقه این دو بازیکن از مسئولین ان بی ای که این فرصت را در اختیار آنها قرار دادند تشکر کردند.

برای تیم لبرون، بیشترین امتیاز از سوی کوین دورانت (31)، بیشترین پاس گل از سوی بن سیمونز (7) و بیشترین ریباند از جانب کایری اروینگ (9) حاصل شد. در تیم یانیس، یانیس آنته توکومپو بالاترین امتیاز (38) را گرفت، کمبا واکر بیشترین پاس گل (8) را داد و جوئل امبید بیشترین ریباند (12) را به ثبت رساند.

در پایان مسابقه کوین دورانت با 31 امتیاز و 7 ریباند بازیکن برتر زمین شناخته شد.

این پانزدهمین مسابقه متوالی آل استار برای لبرون جیمز بود که خود یک رکورد محسوب می شود. او در کلِ مسابقات آل استار 362 امتیاز کسب کرده است. تیم لبرون در آل استار 2018 نیز موفق شده بود تیم استیفن را شکست دهد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای