تیم ملی راگبی نیوزیلند تیم های نیمکره شمالی را به چالش می کشد

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از گاردین:

 

مایکل هوپر، کاپیتان تیم ملی راگبی استرالیا، پیش از بازی با نیوزیلند در یوکوهاما از افت تیم استرالیا بعد از صعود به فینال جام جهانی 2015 سخن گفت و اذعان کرد که در برابر تیم های شمالی حرفی برای گفتن ندارند.

مسابقات پاییز پتانسیل های تیم های شرکت کننده در جام جهانی سال بعد در ژاپن  را آشکار خواهد کرد. این مسابقات از 10 نوامبر آغاز و در طول 4 هفته انجام خواهد شد، اما چهار بازی روز شنبه به دلایل تجاری و تبلیغاتی برگزار خواهند شد.

نیوزیلند بازی دوم خود را در مقابل ژاپن، میزبان جام جهانی سال بعد انجام خواهد داد. ولز به مصاف اسکاتلند خواهد رفت، آفریقای جنوبی در تویینگهام خواهد بود و ایتالیا و ایرلند در شیکاگو به رقابت خواهند پرداخت. در این میان بازی های نیوزیلند در مقابل ایرلند و انگلستان بسیار قابل توجه است.

کشورهای نیمکره جنوبی همچون رقبای شش گانه اروپایی خود یعنی کشورهای انگستان، فرانسه، ایتالیا، اسکاتلند، ولز و ایرلند دارای بازیکنان مصدوم هستند.

نیوزیلند گرچه درها را برای آفریقای جنوبی باز گذاشته اما امیدوار است این تیم را به آسانی شکست دهد زیرا در مقایسه با تیم های تاکتیکی انگلستان و ایرلند رقیبی به حساب نمی آید. تیم نیوزیلند تیم شماره یک این رقابت هاست و ایرلند نیز که در فصل گذشته برتری قابل توجهی نسبت به سایر تیم های اروپایی چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی داشته تیم دوم محسوب می شود.

 

مترجم: نسرین صحیحی