تیم ملی می تواند قهرمان آسیا شود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سهراب انتظاری در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی گفت: زمان زیادی تا شروع بازی ایران برابر یمن نمانده و من مطمئنم تیم ملی کشورمان می تواند اولین گام را محکم برداشته و با یک پیروزی خوب آماده دیدار بعدی باشد.

وی تاکید کرد: تیم ملی کشورمان اردو و تدارک مناسبی دیده و حالا همه از این تیم انتظار دارند که به قهرمانی در جام ملت ها دست پیدا کند.

انتظاری در ادامه خاطرنشان کرد: حضور ۸ ساله کی روش بسیار برای فوتبال ما مفید بوده و او حالا باید با درخششی که در جام جهانی داشته انتظارات را برآورده کرده و به قهرمانی دست پیدا کند.

وی در مورد علاقه مردم به تیم ملی کشورشان گفت: طبیعی است که مردم به تیم ملی کشورشان علاقه زیادی دارند و ایرانی ها هم بسیار حضور پرشوری در بازی های ملی داشته و حتی در امارات هم تیم شان را در تنها نخواهد گذاشت بنابراین بازیکنان باید قدر و ارزش این مردم علاقه مند را بدانند و باید با ارائه بازی های خوب به قهرمانی در جام ملت ها دست پیدا کنند.

انتظاری در پایان خاطرنشان کرد: همه حریفان ما سرسخت هستند اما اعتقاد  دارم کره و ژاپن دو حریف اصلی ما در جام ملت ها هستند که اگر با آنها رو به رو شدیم بهترین بازی و نمایش را ارائه دهیم.

منبع: مهر