تیم ملی والیبال ایران – کانادا / مصاف المپیکی ها در ریمنی ایتالیا


تیم های ملی والیبال ایران و کانادا امروز از ساعت 14 و 30 دقیقه در ایتالیا به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم های ملی والیبال ایران و کانادا در چهارمین دیدارشان در رقابت های لیگ ملت های والیبال 2021 امروز از ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت تهران برابر یکدیگر قرار می گیرند ، دیداری که با توجه به همگروه بودن 2 تیم در رقابت های المپیک می تواند از حساسیت خاصی برخوردار باشد و به شناخت 2 تیم از وضعیت یکدیگر کمک کند.

تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های امسال شروع خوبی نداشته است و با 2 شکست برابر تیم های والیبال ژاپن و روسیه بسیاری از هواداران این رشته را شوکه کرد. با این حال در ادامه نتیجه بهتری رقم خورد و شاگردان آلکنو توانستند با نتیجه 3 – 0 هلند را از پیش رو بردارند . سرو قامتان کشورمان البته در این رقابت ها با ترکیب بازیکنان اصلی پا به میدان نگذاشتند و سرمربی روسی ایران تصمیم گرفت تا در هر دیدار از نفرات متفاوتی بهره ببرد. از آن جایی که تیم ملی والیبال کشورمان به دلیل شیوع کرونا و برگزار نشدن بسیاری از رویداد ها به مدت 2 سال و همچنین انتخاب سرمربی آن هم بسیار دیر هنگام فرصت کافی برای رقابت های المپیک نداشته است ، این رقابت ها می تواند میدان و عرصه مناسبی برای آماده سازی بلندقامتان باشد.

فدراسیون والیبال هم البته چنین وضعیتی دارد و می خواهد با استفاده از این فرصت فوق العاده و قرار گرفتن برابر برترین های جهان آن هم با بازیکنان اصلیشان ، تیم خوبی را به المپیک بفرستند ، تیمی که انتظار می رود این بار در میان 4 تیم برتر مسابقات المپیک قرار بگیرد.

البته در همین بازی هم نباید حریف را دست کم گرفت ، تیم ملی والیبال کانادا پس از آمریکا برترین تیم قاره آمریکای شمالی محسوب می شود که در سال های اخیر هم در مسابقات مختلفی چون لیگ ملت های والیبال ، جام جهانی و … با تیم کشورمان رو به رو شده است ، کانادایی ها در 8 مصاف گذشته ای که داشته اند تنها 2 مرتبه برنده بازی بوده اند و در 6 دیدار شکست خورده اند.

تیم ملی والیبال کانادا بازیکنان سرشناسی هم دارد و در همین مسابقات هم با ترکیب اصلی اش پا به میدان گذاشته است با این حال آن ها همخ ئضعیتی مشابه سروقامتان کشورمان دارند و در 3 دیدار نخستشان در لیگ ملت های والیبال 2021 در 2 دیدار باخته است و تنها در یک دیدار برنده بوده است.

بیشتر بخوانید :
لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱| تیم ملی ایران 3 – هلند صفر/ اولین برد…
تغییر لحظه آخری در ترکیب تیم ملی والیبال
لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱|ایران -هلند/کار نه چندان دشوار سرو قامتان برابر مردان سرزمین…

انتهای پیام/