تیم ملی والیبال ایران 3 چین تایپه 0 / پیروزی آسان سروقامتان ایرانی در انتخابی المپیک

تیم های ملی ایران و چین تایپه از ساعت 12:30 دقیقه به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک به مصاف چین تایپه رفت.

توانست به راحتی از سد چین تایپه با نتیجه 3 بر 0 بگذرد.

ست اول

بازی تیم های ملی والیبال ایران و چین تایپه با یک ساعت تاخیر آغاز شد.امتیاز پنجم تیم ملی ایران با آبشار عبادی پور بدست آمد . اولین وقت استراحت فنی با نتیجه 8-7 به نفع ایران به پایان رسید.

امتیاز 13 ایران با آبشار زیبای موسوی به ثبت رسید.دومین زمان استراحت فنی با نتیجه 16-12 با آباشر موسوی به نفع ایران به پایان رسید.خطای تور بازیکنان چین تایپه ایران را به امتیاز 18 رسید.

هرچه به اواسط ست اول نزدیک می شویم تسلط بازیکنان ایران روی سرویس ها بیشتر می شود.

امتیاز 20 ایران با ضربه زیبا یلی ثبت شد.ست اول این بازی با نتیجه 25-16 به نفع ایران به پایان رسید.

ست دوم

دو امتیاز اول ست دوم به نام ایران ثبت شد.تیم ملی ایران با دفاع روی تور موسوی و عبادی پور به امتیاز 8 رسید و به وقت استراحت فنی اول رسید.

سرویس موسوی به تور برخورد کرد و امتیاز 5 برای چین تایپه ثبت شد.آبشار زیبای شفیعی امتیاز ایران را به 10 رساند

سرویس عبادی پور به بیرون رفت و امتیاز چین تاپه به 7 رسید.شفیع با یک سرویس خوب ایران را به امیتاز 14 رساند تا این جای بازی ایران 14 چین تایپه 8 و آبشار موسوی ایران را به امتیاز 16 رساند

دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. وقت استراحت فنی دوم با حساب 16 بر 8 به سود شاگردان کولاکوویچ رقم خورد. اشتباه بازیکنان ایران به استباه در جا گیری فنی امتیاز دهم را برای چین تاپه به ثبت رساند.

چین تایپه با یک سرویس قدرتی به امتاز 12 رسید.ایران اختلاف خود را با چین تاپه زیاد کرده است تا اینجای ست دوم با امتیاز سرویس سعید معروف اختلاف ایران به 10 امتاز رسید امتیاز 22 برای ایران به ثبت رسید.

ست دوم بازی ایران و چین تایپه با نتیجه 25 بر 17 به سود شاگردان کولاکوویچ به پایان رسید.

ست سوم

مجتبی میرزاجانپور که در اواخر ست دوم جای عبادی‌پور را گرفته بود، از ابتدای ست سوم هم به زمین رفت. ایران ست سوم را پرقدرت‌تر از ۲ ست قبلی آغاز کرد و ۳ امتیاز از حریف پیش افتاد. ایران و چین تایپه با امتیاز 8 بر 5 به استراحت فنی اوب این ست رفتند.ایران با ضربه زیبای یلی به امتیاز 11 برساند.

روحیه خوب و عملکرد زیبای بازیکنان ایران باعث شده که ایران اختلاف خود را با چین تایپه بیشتر کنند.میرزاجانپور با ثبت امتیاز 16 دو تیم را به زمان استراحت فنی می رساند.

تا اینجای ست سوم ایران با نتیجه 16بر 9 از چین تایپه پیش است.شفیعی با یک جای خالی ایران امتیاز 20 را به ثبت رساند.

شفیعی با سه سرویس موفق ایران را به امتیاز 25 رساند و این در ست سوم با نتیجه 25 بر 16 پیروز میدان شد.

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک موفق شد چین تایپه را با نتیجه 3 بر 0 شکست بدهد و قدم اول برای رسیدن به المپیک 2020 توکیو را بردارد.