جانشین مسی در راه لیگ برتر

رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا از پیشنهاد یک تیم لیگ برتری به ستاره جوان لاماسیا خبر داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  آنسو فاتی که قرار بود جانشین مسی شود و شماره 10 بارسلونا را نیز بر تن کرد، حالا در یک قدمی خروج از باشگاه قرار گرفته است.

آلبرت ماسنو، خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داد که یک تیم لیگ برتری به دنبال فاتی است و آبی‌اناری‌ها سعی دارند او را به انگلیس بفرستند. ژرژ مندز، مدیر برنامه فاتی به باشگاه بارسلونا خبر داده که یک تیم انگلیسی می خواهد با 70 میلیون یورو، این بازیکن را خریداری کند.

ساعتی پیش، ژرژ مندز به بارسلونا سفر کرد تا در خصوص آینده فاتی با لاپورتا دیدار کند. او در فرودگاه به خبرنگاران گفت: من اینجا آمدم تا با خانواده آنسو صحبت کنم. او یک بازیکن بزرگ است و پیش از اینکه مصدوم شود، کیفیت خود را نیز نشان داد. باید ببینیم مذاکرات چگونه پیش می‌رود.


فاتی در تیم ملی اسپانیا نیز نمایش خوبی ارائه داد و توانست در جمع لاروخا تاریخ‌ساز شود

باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و همچنین علاقه به خرید لیونل مسی، تصمیم دارد او را بفروشد و از این پیشنهاد استقبال کرده است.

منچستریونایتد یکی از تیم‌هایی بوده که به فاتی علاقه نشان داده است. به همین دلیل رسانه‌ها معتقد هستند که آن تیم لیگ برتری، شیاطین سرخ است.

ستاره 20 ساله بارسلونا در فصول گذشته نمایشی خیره‌کننده نشان داد ولی این فصل پس از اتمام دوران مصدومیتش اصلا مورد توجه ژاوی قرار نگرفت و یک بازیکن نیمکت نشین برای تیم بود.

فاتی در این فصل برای بارسلونا در لالیگا 30 بار به میدان رفت و تنها توانست 4 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل بدهد.

انتهای پیام/