جای کدام ستارگان در لیست تیم ملی ایران خالی است؟

در لیست تیم ملی که از سوی اسکوچیچ اعلام شد جای چه کسانی خالی است؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نفرات برگزیده باشگاهی را اعلام کرد و از ظهر دیروز اردوی آمادگی در جزیره کیش آغاز شد اما طبعا بعد از معرفی لیست تیم ملی نقدهایی نیز مطرح می‌شود.

اولین جای خالی مربوط می‌شود به دفاع راست‌های باتجربه تیم ملی یعنی وریا غفوری و رامین رضاییان که دومی بعد از سال‌ها حضور در تیم ملی، دیگر جایی در تفکرات اسکوچیچ ندارد و باید فعلا فقط در لیگ قطر توپ بزند! البته شایعات اینطور بنظر می‌رسد که رامین بخاطر مسایل حاشیه‌ای که در فضای مجازی داشته فعلا بصورت غیرعلنی از حضور در تیم ملی محروم شده است. از سوی دیگر وریا غفوری نیز باتوجه به درخشش در استقلال انتظار می‌رفت در لیست نهایی اسکوچیچ حضور داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد!

نفر بعدی حامد لک است که به عنوان بهترین دروازه‌بان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد اما بازهم در لیست نهایی اسکوچیچ جایی نداشت . رشید مظاهری نیز سنگربان استقلال که از بهترین بازیکنان این تیم در این فصل بوده می‌توانست جایی در بین ۳ دروازه بان برتر تیم ملی داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد!

در نهایت می‌توان گفت این لیست از بی‌نقص‌ترین لیست‌های چندسال اخیر است و انتقاد به عدم دعوت از چند بازیکن، به معنای زیر سوال بردن نفرات دعوت شده نیست.

بیشتر بخوانید:
صادقی: حریفان تیم ملی خیلی وقت است وارد اردو شدند و بازی‌های تدارکاتی برگزار کردند
طارمی: انتظار دارند همین‌که بازیکنان تیم ملی خوب هستند، نتیجه بگیریم!
گزارش تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران
عزیزی خادم: کریم باقری هم مدیریت میکند هم دستیار اسکوچیچ خواهد بود
ترکیب ایده‌آل اسکوچیچ برای تیم ملی چیست؟

انتهای پیام/