جدال حساس شمالی‌ها در هفته بیست و هفتم لیگ برتر

تیم‌های شهرداری گنبد و هورسان رامسر که نظر جغرافیایی در شمال کشور هستند و برای کسب سهمیه‌ پلی‌آف رقابت نزدیکی با هم دارند، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر مردان به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وهفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (جمعه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.
دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مردان، به گونه‌ای رقم خورد که تیم‌های شهرداری قزوین و خاتم اردکان از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید شدند و در چهار هفته باقی مانده دور مقدماتی، چهار تیم شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، هورسان رامسر و پیکان تهران برای کسب دو سهمیه باقی مانده تلاش خواهند کرد.
در حساس‌ترین مسابقه این هفته، تیم‌های شهرداری گنبد و هورسان رامسر که با 9 برد در رتبه‌های هشتم و نهم جدول قرار دارند و برای سهمیه پلی‌آف نیز رقابت فشرده‌ای دارند، به مصاف یکدیگر می‌روند.
دو تیم تا کنون 22 مسابقه در مرحله مقدماتی لیگ برتر انجام دادند و تنها چهار دیدار دیگر در این مرحله دارند که برد در هر یک از این دیدارها، اهمیت بسیار زیادی برای دو تیم خواهد داشت. پیکان تهران نیز که با هشت برد دو تیم را در مسیر کسب سهمیه پلی‎آف همانند سایه همراهی می‌کند، این هفته استراحت دارد و فرصت مناسبی برای دو نماینده رامسر و گنبد فراهم آمده که فاصله خود را با این تیم افزایش دهند.
تیم شهرداری ورامین نیز این هفته میزبان شهرداری ارومیه است و برای کسب سهمیه پلی‌آف، محکوم به شکست این تیم خواهد بود. درحال حاضر ورامین با 11 برد و 33 امتیاز در رتبه هفتم جدول است و شهرداری ارومیه با 18 برد و 53 امتیاز، در رتبه دوم جدول قرار دارد.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی شهرداری ارومیه، برای تثبیت جایگاه دومی خود باید فاتح این رقابت‌ باشند؛ زیرا اولویت نخست تیم‌های صدر جدول، حفظ جایگاه خود برای مرحله پلی‌آف خواهد بود.
فولاد مبارکه سپاهان نیز که با 20 برد صدرنشین جدول است، این هفته به مصاف شهرداری قزوین تیم دوازدهم جدول می‌رود. شاگردان رحمان محمدی‌راد در این مسابقه هر نتیجه‌ای کسب کنند، بازهم صدرنشین خواهند ماند، اما اصفهانی‌ها به راحتی از سه امتیاز این مسابقه نخواهند گذشت.

بیشتر بخوانید:
امتیازآورترین بازیکن سیرجان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال
جام حذفی ایتالیا در دستان تیم والیبال لوبه
تاریخ پیشنهادی برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر مشخص شد

انتهای پیام/