جدال حساس صدر نشینان در ورامین / نگاهی به بازی های هفته پنجم‌ لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، رقابت های هفته پنجم لیگ‌ برتر والیبال امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری می شود و‌ مدعیان به مصاف حریفان می روند.

تیم والیبال شهرداری ورامین در ‌مهم ترین بازی امروز با شهرداری گنبد در خانه بازی می کند. این بازی بدون شک مهم ترین دیدار است زیرا هر دو تیم در چهار بازی گذشته شان برنده بوده اند و از صدرنشینان هستند.

دیگر دیدار مهم امروز مصاف تیم های سپاهان اصفهان و خاتم اردکان است. سپاهانی ها در سه بازی برنده شده اند و شرایط خوبی دارند و امیدوارند تا در این بازی خانگی هم برنده باشند و شرایطشان را بهتر کنند. خاتم اما تنها یک برد داشته است و قطعا حریف آسانی نخواهد بود .

پیکان هم در دیداری که به میزبانی تهران برگزار می شود با فولاد سیرجان رو به رو می شود ، پیکانی ها هم تیم جوانی دارند و تنها یک باخت داشته اند .

نارنجی پوشان سایپا هم کار نسبتا آسانی دارند و با شهروند اراکی بازی می کنند که بردی تجربه نکرده است ، شاگردان عطایی هم در یک بازی نسبتا سخت در مشهد با پیام این شهر بازی می کنند .

شهداب یزد هم در دیگر بازی که میزبان آن است با راه یاب ملل مریوان رو به رو می شود . نماینده مریوان تا به این جای کار بردی نداشته است.

همه بازی ها امروز از ساعت ۱۷ برگزار می شود.