جدال حساس قهرمان ایرانی در مسابقات k-1 با افسر ژاپنی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سینا کریمیان دارنده اولین کمربند قهرمانی سازمان K-1 است که موفق شده بهترین‌های این سازمان به خصوص تفنگدار ژاپنی را شکست دهد و حالا نام خود را در ویترین افتخار آفرینان ورزش ایران ثبت کند، اتفاقی که شاید هیچکدام از فایترهای ایرانی نتوانسته‌اند به این مهم دست پیدا کنند.

کریمیان در چارچوب این رقابت‌ها دوم شهریور ماه در شهر اوساکای ژاپن مقابل دیدگان 7800 تماشاچی در دو راند مبارزه بسیار زیبا و جذابی را از خود به نمایش گذاشت و مقابل ” آیتا کاریو” ژاپنی یا همان افسر سابق، دو راند مبارزه جذاب و تماشاچی پسند را از خود به نمایش گذاشت اما در راند سوم کریمیان علی رغم حملاتی که به حریف خود داشت یک لحظه غافلگیر شد و با ضربه ای که “آیتا کاریو” به او زد نقش بر زمین شد و شکست خورد. حالا با گذشت یک ماه از آخرین مبارزه این دو فایتر گویا قرار است کریمیان و فایتری ژاپنی برای رسیدن به کمربند قهرمان کی – 1 به مصاف هم بروند.

طبق آخرین خبرها قرار است این رقابت 24 نوامبر در شهر بندری یوکوهاما برگزار شود. در مبارزه قبلی این دو فایتر که در شهر اوساکا برگزار شده بود، تقریبا 7800 تماشاچی حضور داشتند و قطعا این رقابت با استقبال بیشتری روبرو خواهد شد. بلیط تماشای این دیدار از 300 ین شروع می‌شود.

منبع: فارس