جدال نفس گیر شهرداری ورامین و سایپا برای کسب عنوان قهرمانی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گروه استان‌ها: مسابقه اول فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور بعد از ظهر پنج شنبه ۲۳ اسفندماه در سالن ۱۲ هزار نفری تهران بین تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و سایپا تهران برگزار می‌شود.

فینال لیگ برتر والیبال به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود، یعنی روزهای پنج شنبه ۲۳ اسفند و شنبه ۲۵ اسفند دو تیم والیبال شهرداری ورامین و سایپا تهران با یکدیگر مسابقه می‌دهند و تیمی قهرمان مسابقات می‌شود، که هردو مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد و اگر هر تیم یک مسابقه را برنده میدان باشد، قهرمان لیگ برتر والیبال کشور به روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه موکول خواهد شد.

برنده شدن هر تیم، در روز پنج شنبه ۲۳ اسفند می‌تواند، گامی بلند به سوی قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران باشد و همین امر حساسیت دوچندانی به این مسابقه بخشیده است.

این ۲ تیم در شرایطی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی به دیدار هم می‌روند، که تیم شهرداری ورامین در مرحله نیمه نهایی توانست از سد پیام مشهد عبور کند و سایپا نیز با ۲ پیروزی مقتدرانه کاله آمل را حذف کرده است.

هیچ تیمی از پیش بازنده نیست

دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص مسابقه فینال لیگ برتر والیبال، مقابل تیم مدعی سایپا تهران با بیان اینکه سایپا تیم قدرتمند و پر مهره‌ای است،می‌گوید: نمی‌توان برای فینال هیچ تیمی را از پیش بازنده دانست و یا نتیجه را پیش بینی کرد، ۲ تیمی که در فینال بازی می‌کنند، مستحق این جایگاه بوده‌اند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به مرحله پایانی انجام داده‌اند.

آرش کشاورزی با اشاره به اینکه مسابقات مقتدرانه تیم والیبال شهرداری ورامین اضافه کرد: ما در طول این فصل نشان دادیم، تیمی هماهنگ، مقتدر، یک دل و یک صدا هستیم و می‌خواهیم همین طرز فکر و شیوه را در فینال نیز تداوم دهیم، تا موفق شویم.

وی افزود: هواداران در طول لیگ برای ما سنگ تمام داشتند و به احتمال زیاد در مسابقه فینال نیز سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را پر خواهند کرد، چرا که ما واقعاً به هواداران نیاز داریم و سبب دلگرمی ما هستند، حضور آنها پشتوانه محکمی برای بازیکن است، که تمام انرژی خود را در زمین بگذارد، تا پیروزی میدان باشند.

کشاورزی افزود: به جرأت می‌توان گفت، تیم امسال ما از تیم سال ۹۳ که در این تیم بودم، هماهنگ‌تر و آماده‌تر است و ما هرچه در توان داریم، در فینال برای قهرمانی خواهیم گذاشت.

از طرف دیگر شاگردان پیمان اکبری، نیز نمی‌خواهند، جام قهرمانی را به راحتی از دست بدهند و تنها به شکست شهرداری چی های ورامینی فکر می‌کنند و به خوبی می‌دانند، برای شکست ورامینی های جنگنده باید تمام تلاش خود را به کار گیرند و همین موضوع انگیزه آنها را برای دیدار مقابل شهرداری ورامین چند برابر کرده است.

مصدوم نداریم / ‏سایپا‬ را دقیقاً آنالیز کرده‌ایم

موضوعی که سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین به خوبی از آن با خبر است و به آن اذعان دارد و می‌افزاید: سایپا تیم قدرتمندی است و ما نیز حساسیت مسابقه را می‌دانیم و تمرینات خوب و پر قدرتی را پشت سر گذاشته‌ایم.

رحمان محمدی راد از ریکاوری مناسب بازیکنانش پس از مسابقه برابر پیام مشهد خبر داد و افزود: در حال حاضر هیچ مصدومی نداریم و برای فینال آماده هستیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما تجربه حضور در مسابقات سخت و حساس را دارند و تیم حریف را نیز به طور دقیق آنالیز کرده‌ایم و همه چیز برای یک فینال جذاب آماده است.

تیم شهرداری ورامین و سایپا تهران، پیش از این و در مرحله جدول لیگ امسال ۲ بار با هم رودر رو شدند، که سهم هر تیم در این مسابقات یک برد بوده و همین امر مسابقه فینال را حساس‌تر کرده است.

حالا مجدداً پای ۲ تیم می‌خواهند، یک مسابقه حساس را در برابر یکدیگر داشته باشند، اما این مسابقه در مرحله مقدماتی نیست، بلکه در حساس‌ترین بازی فصل و فینال رقابت‌ها است، باید منتظر ماند و دید کدام تیم یک گام بلند به جام امسال نزدیک تر می‌شود، سوالی که برای پاسخ به آن باید چند ساعت دیگر صبر کرد.

منبع: مهر