جعفری: امیدوارم با ریکاوری خوب بازی سوم را در اختیار خودمان بگیریم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو موفق شد با اختلاف دو امتیاز و با نتیجه 67 بر 65 در مرحله نیمه نهایی بسکتبال بانوان هیرو را شکست دهد. بنابراین با توجه به برتری هیرو در دور رفت بازی سوم که روز جمعه برگزار می‌‌شود فینالیست را مشخص خواهد کرد. 

سپیده جعفری سرمربی نامی‌نو بعد از برتری در این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود همین بازی را در اصفهان هم داشتیم. هدف این بود نتیجه بازی برای ما باشد. بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند جاهایی عقب ماندند،‌جاهایی به برابری رسیدند و جاهایی هم پیش افتادند اما دست از تلاش برنداشتند من به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم. 

وی در پاسخ به این سوال که داوری را در بازی این روز چطور دیدید عنوان کرد: من خودم بازیکن بودم و اطلاعات زیادی درباره داوری ندارم. همیشه دخالت کمتری در مورد داوری داشته‌ام. با اینکه بازی حساس بود اما فکر می‌کنم در آرامش برگزار شد. البته مربیان در زمان بازی تحت فشار هستند و ممکن است اعتراض کنند. 

جعفری درباره بازی سوم تیمش مقابل هیرو خاطرنشان کرد: ما مطمئن بودیم که بازی دوم را می‌بریم به همین دلیل با ریکاوری خوب توپ و میدان را فردا هم در اختیار خودمان خواهیم داشت، بازی سختی است و تمام تیم‌ها تلاش کرده‌اند که به اینجا رسیده‌اند و همه آنها انگیزه دارند. 

منبع: فارس