جنجالی ترین بازی آمریکای جنوبی در اسپانیا برگزار می شود!

 

 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی معروف به کونمبول روز پنج شنبه اعلام کرد بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس بین تیم های بوکاجونیورز و ریورپلاته یکشنبه 9 دسامبر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار خواهد شد.

مقامات فوتبال آمریکای جنوبی همچنین گفتند که یک جریمه 400 هزار دلاری برای ریورپلاته در نظر گرفته خواهد شد و دو مسابقه بعدی قاره ای خود را پشت درهای بسته بازی خواهند کرد.

آلخاندرو دومینگز رئیس کونمبول گفت: “این بازی با همراهی هواداران دو تیم در مادرید برگزار خواهد شد. جهان امیدوار است نظاره گر جوانمردی، ورزش دوستی و پایبندی به ارزش ها باشد.

لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال سلطنتی اسپانیا از این تصمیم اظهار خشنودی کرد و وعده داد که این فدراسیون شرایط بهینه را برای برگزاری آن مسابقه فراهم می کند:

“اسپانیا همه تجربیات ورزشی خود را به کار خواهد گرفت تا در خدمت بازی فینال معتبرترین تورنمت باشگاهی آمریکای جنوبی باشد. کسانی که “بازی زیبا” را می شناسند به خوبی می دانند که موضوع فقط برد و باخت است، نه کشتن یا مردن.”

گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در این خصوص اظهار کرد: “ترجیح می دادم این بازی در آمریکای جنوبی انجام شود، مثلا در بوئنوس آیرس. فکر می کنم بازی فینال باید در قاره خود دو فینالیست برگزار شود. امیدوارم این آخرین بار باشد.”

 

مترجم: نسرین صحیحی

منبع یورو نیوز