جنجال پانزده هزار امضای هواداران یوونتوس برای حذف ستاره کونته از ورزشگاه آلیانز!

آندره آ آنیلی درخواست 15 هزار هوادار یوونتوس را رد کرد؛ با وجود این، کونته گفت که از واکنش مدیریت باشگاه یوونتوس ناامید شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ در ورزشگاه باشگاه یوونتوس (ورزشگاه آلیانز) نام 50 ستاره این تیم به چشم می‌خورد. حضور آنتونیو کونته، سرمربی و بازیکن سابق یوونتوس در باشگاه اینترمیلان، نارضایتی بسیاری از هواداران یوونتوس را در پی داشت. به همین جهت، در آستانه دیدار حساس اینتر و یوونتوس که امشب (یکشنبه) از ساعت 22:15 آغاز می‌شود، عده‌ای از هوادارای یوونتوس اقدام به جمع‌آوری امضا برای حذف ستاره آنتونیو کونته از ورزشگاه آلیانز کرده‌اند. آن‌ها خواهان قرار گرفتن ستاره کلودیو مارکیزیو به جای ستاره آنتونیو کونته هستند. علیرغم آن که بیش از پانزده هزار امضا برای این خواسته جمع‌آوری شد، آندره آ آنیلی این درخواست را رد کرد.

با این حال حتی رد درخواست توسط مدیریت یوونتوس نیز ناراحتی کونته را در پی داشته است. سرمربی اینتر در این خصوص گفت:

“من از واکنش آنیلی متاسفم چرا که او به عوام و خشونت‌طلب‌ها اهمیت داده است. واکنش او سبب ارزش دادن به نادان‌ها می‌شود. این مسائل باید نادیده گرفته شوند، نه اینکه به جهل فضا بدهیم. شما مطبوعات نیز نباید این مسائل را برجسته کنید. چه درسی می‌شود از این ابتذال گرفت؟ هیچ! من ترجیح می‌دهم به افراد احمق و نادان فضایی داده نشود، نه اینکه به خاطر واکنش نسبت به آن‌ها متشکر باشم.”

اینترمیلان با شش برد در صدر جدول سری آ قرار دارد و یوونتوس با 2 امتیاز کمتر، در تعقیب نراتزوری است. مصاف‌های این دو تیم در سال‌های اخیر هرگز تا این اندازه نزدیک و حساس نبوده است و باید دید این حساسیت، تاثیرش را چگونه روی سکوهای سن سیرو و تماشاگران دو تیم خواهد گذاشت.

خبرنگار: سامان خدایی