جورجینیو واینالدوم: پیش از پیوستنم به لیورپول، کلوپ در مورد فن دایک با من صحبت کرده بود

هافبک هلندی لیورپول می‌گوید که از موفقیت‌های هموطن خود، ویرجیل فن دایک، شگفت‌زده نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ یورگن کلوپ حتی پیش از پیوستن جورجینیو واینالدوم به لیورپول، خیال جذب فن دایک را در سر داشته است.

به نقل از وبسایت گل، جورجینیو واینالدوم در این خصوص گفت:

قبل از پیوستنم به لیورپول با یورگن دیدار داشتم. او در این دیدار درباره ویرجیل فن دایک از من پرسید. من همیشه نمره بالایی به فن دایک دادم و حرفی که به یورگن گفتم دقیقا این بود؛ “او دفاع تیم را بسیار بهتر می‌کند”.

ویرجیل فن دایک اخیرا به عنوان بهترین بازیکن مرد سال فوتبال اروپا در سال 2019 انتخاب شد. واینالدوم اما از موفقیت او شگفت‌زده نشده است:

تعجب نکردم وقتی فن دایک بالاتر از مسی و رونالدو بهترین بازیکن سال فوتبال اروپا شد. کاملا این انتظار را داشتم. او یک فصل فوق‌العاده را پشت سر گذاشت و هیچ چیز در مورد او مرا شگفت زده نمی‌کند.

واینالدوم در ادامه صحبت‌هایش از مواقعی گفت که بازیکن از سرمربی خود عصبانی می‌شود. او یکی از این لحظات را عدم حضورش در ترکیب آغازین لیورپول در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا اعلام کرد. او افزود که آن شب از دست یورگن کلوپ عصبانی شده و تصمیم مربی او را ناامید کرده است.

این بازیکن صحبت‌هایش را با ابراز امیدواری برای کسب جام‌های بیشتر به پایان رساند:

بردن لیگ قهرمانان اروپا تمام آرامشی که ذهنمان نیاز داشت را به ما داد. حالا می‌دانیم که کسب یک افتخار بزرگ چه حسی دارد و می‌خواهیم عناوین بیشتری را به دست آوریم.

خبرنگار: سامان خدایی