جولان مدیران ضعیف در استقلال؛ از هتل‌دار عاشق شهرت تا مدیریت دروغ!

یکی از تلخ‌ترین مباحث سال‌های اخیر در باشگاه استقلال نبود مدیریت قاطع، عامل، کارآمد و مفید برای این مجموعه بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  طبق آماری که برخی رسانه‌ها از وضعیت این باشگاه در سال‌های حضور مسعود سلطانی فر در رأس وزارت ورزش ارائه کرده اند این باشگاه طی ۴ سال گذشته، سال‌های عجیب و غریبی را سپری کرده و هنوز هم نتوانسته آنطور که باید و شاید انتظارات هواداران خود را برآورده کند. باشگاهی که طی این مدت تنها یکبار در جام حذفی قهرمان شده و همواره هوادارنش را با وجود خرید‌های میلیاردی و بازیکنان شاخص در حسرت لذت کسب جام قهرمانی لیگ برتر گذاشته است.

حضور مدیرانی مانند اسماعیل خلیل زاده، سید رضا افتخاری، امیرحسین فتحی و یا احمد سعادتمند در رأس این باشگاه یکی از موارد مهم در ناکامی‌های این مجموعه و برپا شدن اعتراض‌های سریالی هواداران این باشگاه مقابل مجلس، باشگاه و وزارت ورزش بوده است. هر بار که استقلال درصدد برخاستن از خاکستر برآمده و همت و قصد کسب قهرمانی در بالا و پایین باشگاه حس شده، یکی از ارکان اصلی اش مانند بخش مالی یا مهره‌های مدیریتی با بخش‌های دیگر سرناسازگاری گذاشته و در نهایت منجر به جدایی وینفرد شفر و یا آندره آ استراماچونی و حتی از دست رفتن مهره‌های تأثیرگذار تیم شده است.

وزیر ورزش که در همه این سال‌ها علاوه بر نمایندگان خانه ملت، تمایلی به پاسخگویی به اصحاب رسانه را هم ندارد و هر زمان دلش بخواهد، در حدی که دوست داشته باشد، بسته به موضوعی که حس کند می‌تواند درباره اش حرف بزند، حرف می‌زند، یک بار برای همیشه توضیحی درباره چرایی این مهم صحبت کند که چطور و با چه منطقی طی این سال‌ها اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال را انتخاب کرده است. با چه منطقی مهدی شریفی نیک نفس مدیری که یکی از متهمان فراری فساد کلان اقتصادی بود را به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:
چه کسی اسناد باشگاه استقلال لو میدهد؟
گزارش تمرین استقلال| غیبت شجاعیان و دوری دیاباته و از برنامه های گروهی
شجاعیان با پزشکان استقلال کار نمی‌کند

انتهای پیام /