جیمز میلنر: بازگشت به لیدز و بازی دوباره برای لیدز فوق‌العاده خواهد بود

هافبک 33 ساله لیورپول بازگشت به باشگاه دوران جوانی و کودکی خود را رد نکرد. با این حال جیمز میلنر گفت که هیچ مذاکره‌ای برای این بازگشت انجام نگرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ جیمز میلنر از 10 سالگی فوتبال را در آکادمی لیدز آغاز کرد. او از سال 1996 تا 2002 در رده‌های سنی لیدز حضور داشت و پس از آن تا 2004 در تیم بزرگسالان این باشگاه توپ زد. سقوط لیدز به دسته پایین‌تر، جدایی جیمز میلنر از باشگاه را در پی داشت. با گذشت 15 سال از جدایی میلنر و لیدز، باز هم او بازیکنی محبوب در زادگاه خود محسوب می‌شود.

جیمز میلنر در جدیدترین مصاحبه خود، پیرامون لیدز و علاقه‌اش برای بازگشت به این شهر گفته است:

“من پسر لیدز هستم و می‌خواهم که تیم خوب کار کند. من هم یک طرفدارم. همواره نتایج تیم را دنبال می‌کنم. در فوتبال امروز هیچوقت نمی‌شود چیزی را صددرصد تایید یا رد کرد. این ورزش بسیار تغییر کرده است. در حال حاضر ما لیگ قهرمانان را فتح کرده‌ایم و امسال دیگر می‌خواهیم قهرمان لیگ برتر شویم. اما نمی‌دانم در آینده چه می‌شود. فوق‌العاده خواهد بود که بار دیگر برای لیدز بازی کنم. اما تاکنون هیچکس از باشگاه در این خصوص با من تماس نگرفته است.”

“مردم درباره سن من و اینکه آیا توان بدنی لازم برای فوتبال بعد از لیورپول را دارم یا نه صحبت می‌کنند. اما فکر نمی‌کنم از نظر فیزیکی به اندازه سنم باشم. من آماده هستم.”

میلنر همچنین علاقه برای بازگشت به الاند رود را محدود به دوران بازی‌گری ندانست:

“من برای هرچیزی آماده هستم؛ علاقه‌مند به اینکه به خارج از کشور بروم و لیگی جدید را تجربه کنم، سبک جدیدی از فوتبال و سبک جدیدی از زندگی. اما تمام این‌ها بستگی به آن دارد که مقصد کجا باشد. همینطور به خانواده‌ام نیز بستگی دارد. برای دوران بعد از بازی‌گری بیشتر به مربی‌گری علاقه‌مندم تا به کار رسانه‌ای.”

“شرم آور است چیزهایی که در فوتبال یاد گرفته‌ام را به نسل جوان منتقل نکنم.”

قرارداد کنونی میلنر با لیورپول تا ژوئن 2020 اعتبار دارد. باید دید که آیا او بعد از رسیدن به قهرمانی احتمالی در پایان فصل خداحافظی می‌کند یا بار دیگر قراردادش را با قرمزها تمدید خواهد کرد.

باشگاه لیدزیونایتد که هم‌اکنون در رتبه دوم چمپیونشیپ انگلیس قرار دارد و از شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.