جیمز هاردن و دی آنجلو راسل بهترین های ان بی ای در هفته گذشته

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جیمز هاردن، ستاره هیوستون راکتس بهترین بازیکن هفته در کنفرانس غرب، و دی آنجلو راسل، بازیکن گارد بروکلین نتس، بهترین بازیکن هفته در کنفرانس شرق شناخته شدند.

هاردن برای سومین بار در این فصل  و برای بیست و یکمین بار در طول زندگی حرفه ای خود به کسب عنوان “بهترین در غرب” نائل آمد و موفق به دریافت جایزه بهترین بازیکن هفته شد. او در سه دیدار هفته به طور میانگین 54.3 امتیاز، 9 ریباند، 4.7 پاس گل و 2.33 توپ ربایی به ثبت رساند و سومین بازیکن برتر پنجاه فصل گذشته شد.

ستاره راکتس موفق شده در 19 بازی متوالی امتیاز 30+ کسب کند و رکورد پنجمین توالی طولانی را در تاریخ ان بی ای به ثبت برساند. چهار رکورد قبلی همگی متعلق به چمبرلین در فاصله سال های 65-1964 می باشد.

هاردن در این فصل در 42 دیدار 16 بار امتیاز بالای 40 کسب کرده. پیش از او مایکل جوردن در فاصله سال های 87-1986 موفق شده 22 بار به امتیاز 40+ دست یابد.

دی آنجلو راسل، ستاره بروکلین نتس، نیز عنوان “بهترین در شرق” را در دیدارهای هفته گذشته به خود اختصاص داد و برای اولین بار جایزه بهترین بازیکن هفته را از آنِ خود کرد. او توانست در سه دیدارِ هفته به طور میانگین 28 امتیاز، 3.3 ریباند، 7 پاس گل و 1 توپ ربایی به ثبت برساند.

بازیکن 22 ساله بروکلین موفق شد با یک کامبک تماشایی 21 امتیاز عقب افتاده تیم خود را جبران کند و بروکلین را به پیروزی برساند که این رکورد از دسامبر 2011 بزرگترین کامبک این تیم محسوب می شود. راسل بیست و چهارمین بازیکن تاریخ بروکلین نتس است که جایزه بهترین بازیکن هفته را به خود اختصاص داده است. پیش از او بروک لوپز در 3 ژانویه 2016 این جایزه را برده بود.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای