حاتمی: نماینده سوریه چغر بود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهران حاتمی در مورد پیروزی تیم بسکتبال پتروشیمی در بازی اول خود در رقابت‌های غرب آسیا اظهار داشت: بازی های اول همیشه سختی‌های خودش را دارد ضمن اینکه نماینده سوریه تیم خوب و چغری بود. ما کوارتر اول را هم به آنها باختیم، اما در ادامه سه کوارتر بعدی را بردیم.

وی ادامه داد: اعتقاد من این است که فاصله بسکتبال آسیا و غرب آسیا کم است و تیم‌ها از بازیکنان خارجی خوب هم استفاده می‌کنند. همین الان تیم عراقی دو بازیکن آمریکایی در اختیار دارد و قطعا امروز بازی سختی با آنها داریم.

سرمربی پتروشیمی با اعلام اینکه پای یخچالی شب گذشته دچار پیچیدگی شد، گفت: اواخر مسابقه بود که این بازیکن مصدوم شد و هنوز معلوم نیست که به بازی امروز می‌رسد یا خیر.

حاتمی در مورد جذب هروه پولکو بازیکن فصل گذشته شهرداری تبریز گفت: او سال قبل هم در تبریز با ما کار می‌کرد و به نظرم انتخاب بسیار درستی بود و کمک زیادی به ما می‌کند.

وی در مورد تقابل با شیمیدر عنوان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در حال حاضر تمام تمرکزمان روی این مسابقه است. ضمن اینکه نتیجه این مسابقه گره گشای چیزی نبوده و مانند گذشته نیست که از بین دو نماینده هرکدام که بهتر بود سهمیه باشگاه‌های آسیا را بگیرد، بلکه قهرمان هر کشور در باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد.

منبع: فارس