حاجیلو:بازیکنان قدر پیراهن تیم بزرگ استقلال را بدانند

پیشکسوت و مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است وبازیکنان این تیم باید بدانند پیراهن چه تیمی را به تن کرده اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اصغر حاجیلو در در مورد استقلال و حضور در لیگ برتر با سرمربی گری محمود فکری گفت: فکری انتخاب خوبی برای استقلال بود. او یکی از استقلالی‌های متعصب بود وی زمانی در دوران بازی‌گری‌اش اهل مبارزه بود و امیدوارم حالا نیز این روند را در استقلال ادامه دهد. فکری می‌تواند همان تعصبی را که در استقلال داشت، به بازیکنان منتقل کند.

بازیکنان استقلال قدر پیراهن تیم را بدانند

وی ادامه داد: به بازیکنان استقلال گفته‌ام قدر این پیراهن را که پوشیده‌اید بدانید و باید تلاش کنید تا رضایت هواداران را جلب کنید.روزگاری بود که وقتی تیم قهرمان نمی‌شد بزرگ‌ترین ناراحتی و حسرت را برای بازیکنان به همراه داشت و آنها از فرط ناراحتی اشک می‌ریختند. هواداران استقلال عاشق تیم خود هستند و توقعات آنها به جاست.

سعادتمند آبروی استقلال را بُرد

جاجیلو در مورد سعادتمند و جدایی اش از استقلال گفت:سعادتمند آبروی استقلال را برد. باید هر چه سریع‌تر تکلیف مدیریت این تیم مشخص شود. امیدوارم در روزهای آتی اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد که به ثبات این تیم کمک کند.پیشکسوت باید منافع و مصالح استقلال را در نظر بگیرد. آنها باید شرایط را ببینند و بعد درباره استقلال حرف بزنند

بیشتر بخوانید:
حاجیلو : تمام حرفهای سعادتمند دروغ بود
حاجیلو: آقای سعادتمند، پفک آبی‌ات کو؟
حاجیلو : مگر برادرم جنایتکار است که از در منزل به او دستبند می‌زنند

انتهای پیام/