حاج کناری: کشتی دورخیز مناسبی برای المپیک پاریس کرده است

عباس حاج کناری قهرمان و نایب قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: برنامه ریزی فدراسیون کشتی به گونه‌ای است که سال‌های آینده را در نظر دارد و دورخیز خوبی برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد تا بهترین نتایج را کسب کند. هر چند در این راه مسابقات مهمی، چون بازی‌های آسیایی و جهانی صربستان را نیز پیش رو خواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان در روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان انجام می‌شود و رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو چین نیز طی روز‌های ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

حاج کناری درباره فاصله بین برگزاری مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی و اولویت کادر فنی و فدراسیون کشتی، گفت: هر دو میدان از اهمیت بالایی برخوردار است که در نهایت فدراسیون کشتی باید در خصوص اولویت این دو میدان تصمیم بگیرد، چراکه مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان از جمله اهداف اصلی فدراسیون کشتی است. البته مدال آوری در بازی‌های آسیایی از نظر شرایط مالی و جوایز برای ورزشکاران کمی بهتر است، اما حضور در مسابقات جهانی و کسب مدال در این مسابقات هم ارزش بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:
برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آلیش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
اصلاح موی سر رئیس توسط قهرمان کشتی در فدراسیون+ عکس
اردوی تیم ملی کشتی آزاد با نفرات اصلی برای اعزام به قزاقستان برگزار شد

انتهای پیام