حاشیه‌نگاری خبرنگار لحظه از شب آشوب آزادی!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فصل هجدهم شب گذشته به مصاف هم رفتند که این دیدار جنجالی با تساوی بدون گل به پایان رسید و برنده ای نداشت. حواشی این دیدار روی سکوها آنقدر زیاد بود که شاید نتیجه آن بخش کم اهمیت ماجرا باشد.

این دیدار که از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی آغاز شد به شکل عجیب و غریبی از دو ساعت پیش از سوت داور به جنجال کشیده شد. سکوهای هواداران سپاهان از دو ساعت پیش از آغاز بازی با پرتاب صندلی ها به درون زمین و کتک زدن سربازهای نیروی انتظامی باعث متشنج شدن این دیدار شدند. پرتاب سنگ و صندلی به سمت عکاس های خبری رسانه ها نیز منجر شد تا عکاسان ورزشی تا پایان بازی نتوانند در همان جای همیشگی خود مستقر شوند.

نیروهای یگان ویژه نیز از اوسط نیمه اول با ورود و کمک به سربازهای وظیفه نیروی انتظامی تماشاگران متخلف سپاهانی را از روی سکوها خارج کردند و بعد از دقایقی بار دیگر به جایگاه خود بازگشتند.

محمدکرم درآبادی در ارتباط تلفنی با صدا و سیما در خصوص تعداد آسیب دیدگان درگیری پیش از مسابقه فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان افزود: حاصل درگیری قبل از مسابقه میان تماشاگران دو تیم در مجموع ۲۹۵ نفر مصدوم داشت که از این تعداد ۲۵۰ نفر درمان سرپایی و ۴۵ نفر هم راهی بیمارستان شدند. همچنین یک هوادار پرسپولیس نیز به علت ایست قلبی در اواسط نیمه دوم جان خود را از دست داد.

در پایان این دیدار، سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون ورزشگاه آزادی به تهدید هواداران پرسپولیس پرداخت و گفت:« به هواداران پرسپولیس تذکر می دهم که به اصفهان نیایند چون خون بپا خواهد شد». باشگاه پرسپولیس نیز پس از این مصاحبه از سیاوش یزدانی بابت تهدید هواداران این تیم به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد.

خبرنگار: سپهر خرمی