حالا همه چی به سود ویلموتس است / چطور بحرین و عراق به نفع تیم ملی ایران بازی کردند؟

به گزارش خبرنگارفوتبالی شبکه لحظه، تیم فوتبال عراق و بحرین شب گذشته در دیداری حساس و پربرخورد پس از نود دقیقه تلاش کارشان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این رقابت بسیار نزدیک، دو تیم نتوانستند از سد دفاعی حریف عبور کنند و به گل برسند؛ عراقی‌ها به خصوص علیرغم خلق چندین موقعیت خطرناک نتوانستند سومین پیروزی پیاپی خود در این گروه را جشن بگیرند تا این تیم با 11 امتیاز همچنان صدرنشین باقی بماند و بحرین نیز با کسب 9 امتیاز از پنج مسابقه جایگاه دوم را برای خود ثبت کند. با کسب این تساوی حالا توپ در زمین ایران است که با پیروزی در هر چهار مسابقه به عنوان صدرنشین راهی دور بعد انتخابی جام جهانی شود و دیگر استرس اینکه آیا جزو چهار تیم برتر دوم گروه ها است یا خیر، را نداشته باشند.

تیم ملی ایران با برتری مقابل بحرین و عراق در ورزشگاه آزادی در دور برگشت می تواند صدرنشین این گروه شود و با فرضیه پیروزی این سه رقیب مقابل کامبوج و هنگ کنگ، بحرین در جایگاه سوم قرار می گیرد و حذف می شود! باید دید ویلموتس آیا پیش از سال نو تمریناتی را برای تیم ملی درنظر خواهد گرفت یا همچنان قصد دارد خارج از ایران به فکر استراحت باشد؟