حدود پنجاه درصد تیم ملی متشکل از جوانان مستعد، تازه اضافه شده است

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، آخرین اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پیش از اعزام به اردوی تدارکاتی پرتغال روز گذشته به پایان رسید. مسلم مسیگر بازیکن باسابقه تیم ملی فوتبال ساحلی درباره این اردو گفت: شرايط اردو واقعاً خوب بود، نکته بسیار مهم اردوهایمان این است که کاملا  آرامش داريم و تمام تمركزمان فقط روی تمرينات است.
وی درباره روند جوانگرایی و شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی گفت : باتوجه به اينكه حدود پنجاه درصد از بازيكنان تيم ملی تغيير كردن و جوانان زيادی الان برای تيم ملي بازی مي كنند ، قطعاً رسیدن به شرایط آرمانی کمی زمان بر خواهد بود ، چراکه جوان ها به دلیل تجربه کمی که دارند به زمان نیاز دارند تا بتوانند خودشان را با شرايط سطح بالای حاکم بر تیم ملی هماهنگ کنند.
وی همچنین با اشاره به اردوی تدارکاتی ساحلی بازان در پرتغال افزود : بی تردید اردوی پرتغال كمک زيادی به ما بازیکنان می کند. به خصوص به بازيكنان كم سن و سال و جوان تازه اضافه شده به تیم ملی تا تجربه بازی كردن مقابل بازيكنان سطح بالای بين المللی را کسب کنند. در واقع در اردوی پرتغال هم شرایط تمرینی بین المللی و هم بازی های دوستانه سطح بالا را پیش رو خواهیم داشت.
مسیگر ادامه داد : مسابقات ليگ برتر كمک زیادی کرده تا بازيكنانی كه در اردوی تيم ملی حاضر می شوند ، در طول سال در شرايط بازی قرار داشته و آماده باشند، هم از لحاظ جسمانی و هم از لحاظ تكنيكی و تاكتيكی.
ملی پوش باسابقه فوتبال ساحلی کشورمان درباره شرایط و میزان آمادگی خود تصریح کرد : شرايط خوبی دارم. خوشبختانه مصدوميتی ندارم و کاملا آماده هستم. با تمام توان تمرين ميكنم و ضمن اينكه تمام تمركزم را روی نكات و توصیه های كادرفنی تیم ملی قرار داده ام.
مسیگر درباره مسابقات جام بین قاره ای که آبان ماه امسال با حضور هشت تیم پرقدرت جهان برگزار می شود ، بیان کرد : هدف هرساله ما از شرکت در مسابقات جام بين قاره ای ، کسب بهترين نتيجه است. مقام های خوبی هم كسب كرديم که تا حدودی نشان دهنده جایگاه واقعی فوتبال ساحلی ایران در جهان است.
وی افزود : هدفمان برای مسابقات امسال هم از اهداف سال گذشته مستثنی نيست . تمام سعی و تلاشمان را بکار می گیریم تا بهترين نتایج را كسب كنيم. با اين تفاوت كه امسال با بازيكنان جوان و كم سن و سال راهی اين مسابقات می شویم. وظيفه خودم ، احمدزاده -کاپیتان تیم و دیگر بازیکنان باتجربه تر این است که تجربيات خود را در اختيار جوانان مستعد اضافه شده به تیم بگذاریم تا نتيجه خوب و در شأن فوتبال ساحلی كشورمان را کسب کنیم.