حذف سه جودوکار ایران در رقابت های جودو قهرمانی آسیا

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در نخستین روز از رقابت های قهرمانی آسیا 2019 که هم اکنون با حضور  ۲۷۳ جودوکار از ۴۰ کشور به میزبانی فجیره امارات در حال برگزاری است، ابوالفضل محمودی در نخستین گام مقابل علی خسروف از یمن قرار گرفت و توانست مقابل این حریف به پیروزی برسد.

محمودی در دور دوم به مصاف جاشوا کاتز نماینده استرالیا رفت اما بعد از4 دقیقه مبارزه، نتوانست بازی را به سود خود به پایان برساند و حذف شد.

در این وزن 30 جودوکار حضور دارند.

*نوری زاده در دور دوم باخت را پذیرفت

رقابت های قهرمانی آسیا 2019  با حضور ۲۷۳ جودوکار از ۴۰ کشور از صبح امروز به میزبانی فجیره امارات آغاز شد و طی آن قاسم نوری زاده در وزن 66- کیلوگرم به عنوان نماینده ایران به روی تاتامی رفت. در این وزن 25 جودوکار حضور دارند.

نوری زاده در اولین مبارزه خود با دوآن بین از چین روبه رو شد و بعد از 5 دقیقه و 20 ثانیه موفق شد با امتیاز وازاری او را با شکست بدرقه کند.

وی در دوم ماکانوف از قزاقستان را پیش رو داشت اما نتوانست  مقابل این رقیب، برنده از تاتامی بیرون بیاید و از دور رقابت ها کنار رفت.

* ریاحی فر مقابل حریف ژاپنی تسلیم شد

رقابت های قهرمانی آسیا 2019 از صبح امروز 31 فروردین در فجیره امارات آغاز شد. در وزن 60- کیلوگرم ، 30 جودوکار حضور دارند که ایران در این وزن دو نماینده داشت.

مصطفی ریاحی فر که اولین تجربه حضور خود در رقابت های قهرمانی آسیا را تجربه می کرد در اولین مسابقه به مصاف حریف ژاپنی رفت و با قبول شکست برابر این حریف از دور مسابقات کنار رفت.

منبع: فارس