حسابدار فدراسیون هندبال: یک میلیارد و ۲۰۰ در خزانه داریم/ ۴۵ هزار دلار نداشتیم



به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، زادمراد حسابدار فدراسیون هندبال از وجود مبلغ یک میلیارد و خورده‌ای در حساب فدراسیون خبر داد اما گفت که مبلغ ۴۵ هزار دلاری که درباره آن گفته می‌شود، در حساب فدراسیون وجود نداشته است. این در حالی است که رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هندبال از موجودی حساب فدراسیون و مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ابراز بی اطلاعی کرده است.

زادمراد در مورد مبلغ یک میلیارد و چهارصد و خورده‌ای موجودی حساب فدراسیون هندبال اظهار کرد: بله این مبلغ بوده و هنوز هم هست. صرف چیزی نشده است.

اما حسابدار فدراسیون هندبال وجود مبلغ ۴۵ هزار دلاری در حساب فدراسیون را اشتباه خواند و گفت: چه کسی گفته ۴۵ هزار دلار بوده است؟ همچین ارزی نبوده و اکنون هم در حساب فدراسیون نیست. یک مقدار ارز جزئی بوده که مقداری از آن هزینه شده و مقداری دیگری از آن در حساب فدراسیون است.

وی در خصوص هزینه سفر بانوان هندبالیست به قهرمانی آسیا ژاپن نیز گفت: بله هزینه این سفر از فدراسیون هزینه شد. بودجه‌ای بود که داده بودند و طبق برنامه‌ای که باید، هزینه شد. در کل مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان برای سفر و کل اردوهای بانوان هزینه شد.

زادمراد در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر در حساب فدراسیون چه مقدار موجودی وجود دارد گفت: حدود یک میلیارد و دویست یا یک میلیارد و سیصد پول در حساب فدراسیون موجود است.

منبع: ایسنا