حسن زاده : سعادتمند با چشم و گوش باز آمده است

مدیرعامل جدید باشگاه از برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود صحبت کرد که خوب به نظر می‌رسیدند، ما نیز گفته‌های هواداران عزیز و خواسته‌های‌شان را انتقال دادیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رضا حسن زاده پیشکسوت تسم فوتبال استقلال گفت : به همراه رضا عنایتی، امیرحسین صادقی و آرش برهانی به دعوت آقای سعادتمند به دیدار ایشان رفتیم،شناخت ما از آقای سعادتمند به دوره حضورش به‌عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال بازمی‌گشت، اما از نزدیک او را ندیده بودیم. مدیرعامل جدید باشگاه از برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود صحبت کرد که خوب به نظر می‌رسیدند، ما نیز گفته‌های هواداران عزیز و خواسته‌های‌شان را انتقال دادیم.
ما گفتیم هواداران نگران هستند و باید به‌هم ریختگی درون و بیرون باشگاه مرتفع شود‌.
ما از مشکلات مالی و دغدغه‌های بازیکنان صحبت کردیم و از آقای سعادتمند خواستیم شأن و جایگاه استقلال را که در سه چهار سال اخیر از بین رفته است، بازگرداند و از حق باشگاه دفاع کند.
آقای سعادتمند قطعاً از مشکلات باشگاه خبر داشته که آمده و چشم بسته نیامده است،امیدوارم بتواند طلب‌های باشگاه از برخی سازمان‌ها و اسپانسرها را بگیرد تا مشکلات کمتر شود.
یکی از نکات جالبی که در این جلسه به چشم آمد، احترام آقای سعادتمند به ما بود،ایشان با وجود اینکه ساعت دو بعدازظهر جلسه‌ای در وزارت ورزش و جوانان داشت، آن را کنسل کرد.