حسن یزدانی بعد از 8 ماه به مصاف اولین حریف بین المللی می رود

اتهان راموس از پورتوریکو در دور اول مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی به مصاف حسن یزدانی خواهد رفت، کشتی‌گیری که بعد از ۸ ماه دوری از مسابقه، به میدان می‌رود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه به نقل از فدراسیون کشتی، قرعه کشی مسابقات 7 وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام امره پولیاک و وارگا یانوس عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، علی مؤمنی در دور نخست به مصاف غلام جان عبداله یف از ازبکستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با علی عباس رضازاده از آذربایجان کشتی می گیرد.

در وزن 61 کیلوگرم که 10 شرکت کننده دارد، شهداد خسروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نیلز لوترت از سوئیس مبارزه می کند.

در وزن 65 کیلوگرم که مسابقات آن با حضور 7 کشتی گیر و در دو گروه به صورت دوره ای برگزار می شود، عباس ابراهیم زاده به مصاف آستین گومز از مکزیک و گئورگی زیلاگی از مجارستان می رود.

در وزن 70 کیلوگرم که 8 نفر در آن حضور دارند، محمدعلی عموزاد در دور اول با آکاکی کمرتلیدزه از گرجستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان آرمان آندرسیان از ارمنستان و ایوان هندرسون از آمریکا می رود.

در وزن 74 کیلوگرم که 9 نفر شرکت کننده دارد، علی رضایی در مبارزه نخست به مصاف توران بایراموف از آذربایجان می رود.

در وزن 79 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی گیر و در دو گروه به صورت دوره ای برگزار می شود، عادل پناهیان با شمس الدین فتایریا از الجزایر و میهایل گئورگیف از بغارستان رودرو می شود.

در وزن 86 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، حسن یزدانی در دور نخست به مصاف اتهان راموس از پورتوریکو می رود و در صورت پیروزی مقابل این حریف با هایتو ایشیگورو از ژاپن کشتی خواهد گرفت. عظمت دولتبیکوف از قزاقستان و مایلز ناظم امینه از سن مارینو کشتی گیران عنوان داری هستند که در گروه یزدانی حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم که 10 نفر شرکت کننده دارد، ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ریچارد وگ از مجارستان می رود.

تیم ایران در اوزان 92 و 125 کیلوگرم نماینده ندارد.

مسابقات اوزان 57، 61، 65، 70، 79، 97 و 125 کیلوگرم کیلوگرم فردا (پنج شنبه) و رقابت های اوزان 74، 86، و 92 کیلوگرم روز جمعه برگزار می شود.

انتهای پیام/